Kynnere

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Tidligere i svangerskapet fikk jeg kynnere av å gå tur for lenge og trener for lenge/for hardt. Nå kan jeg gå tur i en og en halv time, og gjennomføre 45 minutter kondisjonstrening uten å få noe kynnere! Kjenner selvfølgelig nedpress og at ting eg annerledes nå når jeg snart er i uke 35. Men føler kynnere har forsvunnet helt. Burde de ikke tatt seg opp nå? Har alle kynnere nå?

Last edited:
Jeg har så mye kynnere og nedpress at jeg klarer ikke å gå normalt . Misunner deg hvis du kan løpe :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har det på samme måte! Før kunne jeg ikke gå på jobb uten å få kynnere, nå kan jeg gå lange turer i skog og og mark, uten problemer i det hele tatt. Glemte å spørre jordmor om dette, synes det er rart:confused:

Har aldri hatt kynnere egentlig, magen strammer seg noen ganger etter sex bare... Kan være jeg ikke merker de da men...

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har så mye kynnere og nedpress at jeg klarer ikke å gå normalt . Misunner deg hvis du kan løpe :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg løper ikke;) Da ser jeg morsom ut. Hehe! Men jeg går på spinning, eventuelt elipsemaskin. Løping har jeg syntes vært ubehagelig omtrent hele svangerskapet, og hopping. Føles så rart med den magen:)

Jeg har det på samme måte! Før kunne jeg ikke gå på jobb uten å få kynnere, nå kan jeg gå lange turer i skog og og mark, uten problemer i det hele tatt. Glemte å spørre jordmor om dette, synes det er rart:confused:
Jeg og synes det er rart. Tenker det burde vært omvendt heller:) Er du og førstegangs?

Har aldri hatt kynnere egentlig, magen strammer seg noen ganger etter sex bare... Kan være jeg ikke merker de da men...

Sent from my iPad using BV Forum
Tror man kan få kynnere etter samleie og. Mener det er mer vanlig at de som har fått barn før får lettere kynnere. Så har gjerne litt med om man er førstegangsfødende og:)

Jeg føler jeg har kynnere hele tiden! Av å bøye meg, gå opp trappa, anstrenge meg eller av ingen logisk grunn :p ei venninne mente hun ikke hadde kynnere, men jordmor hadde kjent at hun hadde det når hun skulle måle magen. Så hun la rett og slett ikke merke til det selv.

Jeg og synes det er rart. Tenker det burde vært omvendt heller:) Er du og førstegangs?

Jeg trodde og det skulle være omvendt, så hadde sett for meg minimalt med fysisk aktivitet siste del av svangerskapet. Men jeg er mer aktiv nå enn jeg har vært siden før kvalmen kom:p Ja, er første:)

Jeg har fått kynnere økende utover, kommer oftere, varer lenger og magen strammer seg mer.. Er ikke vondt eller regelmessig :) Er førstegangs i uke 35+3.

Jeg har mer kynnere, og oftere, og mer av magen. Men ikke alltid jeg kjenner de uten at hånda er på magen

Trodde også d var omvendt... Mn er nok ikke noe å uroe seg for, bare nyt det enn så lenge :p har sikkert 100 til dagen og hatt d i flere mnd :p hadde det me forrige også...

Jeg trodde og det skulle være omvendt, så hadde sett for meg minimalt med fysisk aktivitet siste del av svangerskapet. Men jeg er mer aktiv nå enn jeg har vært siden før kvalmen kom:p Ja, er første:)
Første her og:) Og helt likt med meg! I begynnelsen var jeg så kvalmen at jeg såvidt orket noe. Nå kan jeg trene og gå tur, ikke noe problem:) (Må selvfølgelig litt oftere på do, og mer nedpress da)

Trodde også d var omvendt... Mn er nok ikke noe å uroe seg for, bare nyt det enn så lenge :p har sikkert 100 til dagen og hatt d i flere mnd :p hadde det me forrige også...
Hahah.. Offda! Husker det var veldig slitsomt når jeg hadde det. Nyttet jo ikke å gjøre annet en å slappe av:)

Jeg vet ikke om jeg har kjent noe til kynnerne jeg, for lille har presset veldig langt opp mot ribbeina så d blir fort ganske stramt når han spenner til og dytter seg ut, og det kjennes godt når han gjør d så er usikker om det er kynnere eller bare han som presser på fra innsiden jeg, er bare der det blir helt stramt også :P

Back
Topp