Kynnere?

Lille sol

Betatt av forumet
Hei alle sammen!

Jeg er ikke så ofte inne på dette forumet, men stikker nå innom sånn av og til. Jeg hørte egentlig til april-gruppen, men fikk utsett terminen min til 2 mai på ultralyd, så nå melder jeg meg inn i gruppen deres!

Jeg er svært plaget med kynnere. Er det flere her som er det? Alle har jo kynnere, men ikke alle kjenner dem. Jeg jobber i barnehage, og har en aktiv jobb. Jeg forsøker å henge med så godt jeg kan, men antallet kynnere bare øker og øker. En dag kan jeg ha ca 25 stk... en annen dag kan jo ha sikkert over 50! De variere veldig i styrke, alt etter som.... Hva gjør dere andre når de intreffer?

Lille Sol

Velkommen inn hit - vi har termin samme dag. [:)]

Har mye kynnere jeg også - men tror det ligger mer mellom kanskje 2-20 kynnere per dag. Jeg kjenner dem kun hvis jeg tar på magen når de kommer da (kjenner at det strammer litt bare), så det kan være jeg har flere enn jeg tror.
Jeg synes også det høres ut som du har veldig mange, men dette varierer jo fra person til person. Kanskje hør med jordmor eller lege?

når jeg får kynnere, går jeg og går til det er over hehe

jeg er kjempe plaget med kynnere. de er utrolig vonde...men jeg vet-det blir verre!!!

Jeg skal til jordmor om en uke. Har snakket med henne før om det, og hun sier det er kun jeg selv som kan sette grenser for meg selv på jobben. Når nok er nok, lissom... men det er ikke alltid så lett i vår travle hverdag.... [8|]

Uansett: jeg kjenner dem godt uten å ta på magen. Det blir et vanvittig trykk på systemet der nede, og jeg må på do med en gang. Klarer å holde meg altså, men må stoppe opp, og konsentrere meg om å slappe av.

De er ikke smertefulle, bare ubehagelige. Vurderer å trappe ned i jobben ja... særlig siden jeg begynner å kjenne det i bekkenet også...

Lille Sol

Ja, det er kynnere i løpet av dagen her også. Hvis jeg stresser eller er i en del brå bevegelse kommer de hyppigere enn hvis jeg tar det helt med ro. [:)] 

Sliter nok med kynnere selv her ja. Men med meg er det verst om nettene. Kan påstå hele natta til tider. Litt slitsomt men ufarlig da[:D]

har hatt masse kynnere fra jeg faktisk var ca 16 uker på vei. Ble mye verre da jeg passerte uke 20, men jeg fikk vite det er normalt spesielt hvis det er andre svangerskapet. Kynnere er helt ufarlig, men rier er ikke bra. ikke altid like lett å vite forskjellen om det er falske eller ekte[8|]

Hei.. Jeg har ikke hat det endå, ikke som jeg har merket[8|]  hvordan kjennes det ut??

Back
Topp