Kynnere?

Liea

Venter i spenning
Augustmødrene 2014
Marsboerne2017
Har dere kynnere, og isåfall når og hvor ofte?

Syns de har tatt seg opp her de siste ukene (23+2 nå). De er ikke vonde, men kjenner at det strammer seg godt. Kommer i "tide og utide", av og til under trening og ellers når som helst. Bør man unngå alt som provoserer kynnerne, eller gjør det ikke så mye?

Blitt mer her også i det siste. Er 26+3 i dag, og kjenner at det strammer oftere enn før. Før var det bare en sjelden gang. Nå i dag har jeg kjent det vertfall 5 ganger :) ikke vonde, men merkbare.

Tror ikke det er dårlig farlig? Mange får det jo av å sitte i bil osv... men vet ikke jeg søgså

Sent from my iPhone

Så lenge kynnerne ikke blir regelmessige eller vonde så skal det ikke være noe å bekymre seg for.. :) jeg får stadig mer kynnere, syns de er ubehagelige..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har også det, i tide og utide. Ikke noe system på det. Men hadde flere etter hverandre i går etter at jeg hadde lagt meg. De er ikke vonde, men merker det... :)

Tror dere at det gjør noe om de kommer under trening også? Det roer seg ned igjen umiddelbart etter trening, og lillegull tar opp igjen aktiviteten rimelig kjapt. Har kjørt noen spinningøkter nå, og det er en av de treningsformene som ikke påvirker bekkenet mitt (herlig!!)! Syns derfor det er litt dumt hvis jeg må stoppe, men gjør det jo selvsagt hvis det ikke er bra.
Skal til 24 ukers kontroll på tirsdag, kommer til å høre om fastlegen har noen innspill da :)

Jeg tror ikke d gjør noe!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har Vært på føden pga sterke kynnere som kan komme 10-15 ganger i løpet av en dag. .men som presser veldig i tillegg... kynnerene kan som regel komme oftere hvis man trener eller e veldig aktiv..i tillegg til at den lille i magen kan provosere livmoren ..Da kommer d gjerne kynnere. Jeg får de uavhengig om jg e i ro eller ikke. . De e ikke farlige så lenge de ikke er vonde eller du får tak i ryggen..får du det må du kontakte jordmor eller føden..De kan Være tegn på rier..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har endel kynnere, noen ganger opplever jeg de som ubehagelige. I natt har jeg hatt endel, dvs uten spesiell aktivitet så for min del også så kan de komme litt hipp som happ.. Nå får jeg oppfølging pga kort livmorhals så jeg skal ha en lav terskel for å ta kontakt, men synes dette med kynnere er vanskelig.

Tror du godt kan spørre legen om råd. Men som andre sier her, i utgangspunktet og så sant de ikke er regelmessig så skal det ikke være farlig :)

Jepp kynnere har jeg begynnt å få.. Et par tre ganger til dagen. Men dette vil ta seg opp og bli oftere og sterkere regner jeg med ;)

Jeg har mye kynnere i løpet av en dag. Har hatt det lenge nå, Begynner å bli litt plagsomt, men de er ikke regelmessige. Ble anbefalt av jordmor at jeg kunne prøve magnesium. Det var visst mange som hadde god effekt av det.

Magnesium kan jeg anbefale, fikk det rådet på sykehuset :)

Aha! Da skal jeg jammen prøve det :)
Har jo forstått at det er livmora som trener, men man hindrer ikke denne "treningen" ved å ta magnesium sikkert?

Sikkert dumme spm., men er helt ny på dette feltet :P

Back
Topp