Kynnere

marri86

Glad i forumet
Flere som sliter?
Er jo i uke 13 og i påska da jeg var i uke 11 tenker jeg,så kjente jeg kynnere på jobb.
Hadde det med førstemann og,men minst 10-15 uker senere enn nå.
Sa det til legen på kontrollen og det var visst ikke vanlig,men kunne skje med flergangsfødende...

Merker jeg har plagsomme kynnere nå :-(
Jaja,ferdig på jobb om 5 min. Men tar buss så er ikke hjemme før etter kl.21. :-(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har også merket det et par ganger, og har termin 22 november... Utrolig rart at man skal merke det så tidlig. Er andregangs. Første svangerskap begynte jeg å merke kynnere fra uke 16.

Har også kynnere. Straks 13 uker på vei, merka det allere uke 10-11. Tredjegangs..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg tror jeg også har kynnere. Fra uke 11 ca. Ikke plagsomme eller vonde, men blir sånn typisk "noe i veien" der nede en liten stund. Må lene meg bakover om jeg sitter for å lette litt på trykket. Andregangs her. Husker ikke når de kom forrige gang, men var nok over halvveis.

Jeg har vært plaget av kynnere den siste uken, i den grad at jeg må roe ned til de roer seg, tredjegangsgravid med andremann (en exu imellom).
Blir moro med siste trimester :o

Leste i den gamle svangerskapsdagboken (Sandvik sin) at mensmurringene vi kjenner i starten er kynnere.
Dette skal angivelig avta i 2 trimester for å ta seg opp igjen i 3 trimester.

Men du er jo i andre trimester.. tror ikke jeg har noe fornuftig å komme med.

Hvordan vet man om man har kynnere? Som flestegangs vet jeg ikke hvordsn jeg skal identifisere det?

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp