Kynnere?

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Jeg er førstegangsfødende og er 17 fullgåtte i morgen. Er det ikke fryktelig tidlig å ha kynnere? Jeg opplever nå menslignende smerter, og at magen under navlen blir hard? Vet at kynnere er normalt og at livmoren trekker seg sammen, men blir bekymret når det skjer så tidlig i mitt første svangerskap..

Ei vennine fikk kynnere med første fra uke 17 og uke 14 med andre! Så det kan skje. Men om det er utenom det normale vet jeg ikke :/

Fikk gått på do til slutt også (herlig hva man informerer om som gravid :P) Selv om det ikke er lenge siden sist. Er jo tidvis forstoppet, men magen ble hard og myk igjen.. Ikke veit jeg, veit det kan komme av stress.. Jeg jobber 100% men har ikke hatt en stressa dag på jobb idag. Jeg må uansett ringe legen for å sjekke om jeg har jernmangel, så kan jo ta det opp.

Jeg aner ikke hva som er normalt, også syns jeg det er lite å finne av informasjon om det på nettet. Jeg har sånn at magen strammer seg fra toppen og nedover og det er fryktelig ubehagelig. Hatt det i flere uker, og blir værre hvis jeg gjør noe fysisk eller stresser. Men det jeg i allefall har forstått er at kynnere er veldig forskjellig på folk, og at mange får det tidlig, men at man ikke alltid merker de. Skal vist være mulig :-)

Jeg skal til legen i dag faktisk pga veldig mye kynnere allerede :-/
Hadde det sånn i forrige svangerskap også å da utviklet det seg jo til rier i uke 22-23 ca. Fikk stoppet det da :-)))

Har heldigvis ikkje vore plaga med slikt so tidleg!

Ipaden min <3

Jeg har også kynnere innimellom. Har ikke tenkt så mye over det igrunn. Er ikke kynnere bare livmoren som trener litt da? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Var veldig plaget med kynnere i forrige sv. skap ( veldig tidlig), fikk da beskjed om å ta det litt med ro og at det ikke var farlig så lenge det ikke var vondt.

For hard mage, prøv Biola og rugsprø til frokost :) Funka her!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har oxo noe kynnere, men ikke plagsomt mange liksom

Sent from my iPhone using BV Forum

Kynnere, er det når magen blir helt hard? Isåfall hadde jeg en kynner etter formiddagsduppen min idag :) sære greier :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp