Kynnere

utålmodig

Betatt av forumet
Novemberskattene 2014 <3
Noen andre som har merket noe til kynnere? Visste ikke at en kunne kjenne de så tidlig jeg... :confused:

Tidligste jeg har hørt om kynnere er uke 20..

Kjenner flere som har hatt det rundt uke 16-17, så de kan komme før uke 20 ihvertfall:)

Dette her er andre svangerskapet mitt, og jeg vet hvordan det kjennes ut. De er riktig nok veldig svake:) Har fått det noen dager på slutten av arbeidsdagen, dersom det har vært høyt tempo og når jeg har bøyd meg en del helt ned til gulvet og reist meg opp igjen. (Er forresten 9+2, men kjente det før helgen også.)

Jeg spurte jordmor sist, om jeg kunne kjenne de, da jeg var sikker på at det var det jeg kjente. Var da ca 6 uker. Jordmor så at det var det ikke....så da vet jeg ikke.

Jeg spurte jordmor sist, om jeg kunne kjenne de, da jeg var sikker på at det var det jeg kjente. Var da ca 6 uker. Jordmor så at det var det ikke....så da vet jeg ikke.

Men jeg kjenner de veldig godt igjen, og ingen jordmor kan si at jeg ikke kjenner de, når jeg VET at det er det:) Vil ikke si at jeg er plaget, men at jeg har kjent det, det har jeg, flere ganger:) Googlet det, og ser at vi er flere i samme båt:)

Jeg har tenkt "kynner" et par ganger her også når jeg har kjent noe. Jeg er 9+2 idag. Veldig svakt, men kjennes likt ut som sist, så jeg er nokså sikker på at det er kynnere ;o

Hm, kanskje det var det likevel da? Men må blødde jo jeg og det hele endte i ma noen uker etter, så kan være mye rart. Jeg tviler ikke på dere altså :)

Kynnere så tidlig. Det hørtes slitsomt ut.
Det er ikke magekramper som i Cramps slike magekramper man kan få under mens. Det har jeg htt litt av og de er annerledes enn murringene og kan gjøre vondt nesten som kynnere?

Kynnere så tidlig. Det hørtes slitsomt ut.
Det er ikke magekramper som i Cramps slike magekramper man kan få under mens. Det har jeg htt litt av og de er annerledes enn murringene og kan gjøre vondt nesten som kynnere?

Nei, det er ikke mensmurringer:)

Back
Topp