Kynnere

Lillebie88

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Er det andre som har en del av dette. Er jo ikke 20 uker enda og har allerede en del kynnere, er dette vanlig?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg også har masse kynnere, de er faktisk ganske vonde... Jeg lurer på det samme!

Helt normalt med kynnere. .spesielt om du har flere barn fra før..alle har kynnere men ikke alle vet at eller kjenner at det er det.. helt ufarlig.. men det skal IKKE gjøre vondt. .kun litt ubehag å magen blir hardere...er det vondt må man kontakte lege jordmor eller føden

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har begynt å kjenne noen nå, de er verken vonde eller ubehagelige. Kjenner tydelig at livmora blir hard som en ball før det gradvis går over. Er 18+3 i dag :-) har også begynt å kjenne de første vingeslagene <3

Har det også slik, men det går ganske fort over :-p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Helt vanlig. Alle har kynnere, noen legger ikke merke til dem, andre kjenner dem godt. Jeg har hatt ubehagelige kynnere fra uke 6 denne gangen. Slitsomt:/

Sent from my iPhone using BV Forum

Til tider vonde kynnere her også.. Fikk de i uke 7 :/ Er visst helt vanlig!

Magen blir stram og hard. Vanskelig å forklare, men jeg kjenner på en måte et sug i magen samtidig..

Er uke 22 nå, men ble sykemeldt uke 19 da jeg hadde drøyt mye kynnere. Er bedre nå heldigvis. Men kjenner det daglig. Må ta det veldig med ro. Vet ikke om det har noen sammenheng med bekkenløsningen min. Men hadde ikke kynnere så tidlig sist svangerskap.

Jeg har også masse kynnere. Det er ikke vondt, men synes det kan være litt ubehagelig.

Ja, jeg har masse. Startet i uke 14. Denne gangen og forrige. Ikke vonde enda, noen av den er litt ubehagelige bare

Gutt 11
Gutt aug/sept 14

Back
Topp