Kynnere

Lille engelen

Betatt av forumet
Er det mange som sliter med kynnere?? De kom kastet på meg i går er uke 22+6 nå og de kom gjevne hele dagen! Våknet i dag og fortsatt kynner! Veldig ubehagelig og slitsomt!!

Jeg har hatt masse kynnere siden uke 15. (Uke 20nå) Alle har jo kynnere, men er ikke alle som merker de før helt på slutten. Det er jo litt ubehagelig, men så lenge det ikke er vondt så er det greit.

Jeg å har mange...flere ganger hver dag...heldigvis ikke vonde,bare litt ubehagelige..

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg også er plaget med kynnere, spes.om jeg holder på litt i huset da må jeg bare sette meg ned for slappe av en god stund..Disse gjør vondt.

Jeg har også kynnere, i varierende grad. Har vel hatt det siden uke 18-19..

Jepp har de veldig ofte.. Snakket med jordmor og hun sa at så lenge de går over er det ingen fare, bare å bite sammen tenna! .. :(

Nei, heldigvis ikke enda, har nok med bekkenet :p

Hvordan føles kynnere? Hadde ikke dette med førstemann.

Last edited:
Skjønner ikke helt hva kynnere er jeg da :p Når jeg leser om det for å prøve å finne det ut står det at det er sammentrekninger som starter øverst i magen og går nedover.
Jeg får mer sting/verk i magen under bevegelse - er dette kynner? :p

Viss du har kynnere så er det sammentrekninger i magen, og du kjenner magen blir steinhard da kynneren kommer :)

Ikke enda heldigvis :)

Nei ikke kjent noe til det. Skjønner det er ubehagelig ja

Sent from my iPhone using BV Forum

Har hatt det 3- 4 ganger, er idag 22+2... Fikk faktisk igår kveld, å disse var så vonde at vi reiste på legevakten, ble da sendt til sykehuse på sjekk. Er også førstegangs å med min historikk med å ha mistet 2 ganger var jeg redd for at noe var galt men alt sto fint til :)
Syns egentlig det var litt skummelt jeg :p men nå vet jeg hva det er til neste gang ;)

Hatt det tidelig med alle 3 mine, synes det er ubehagelig og de kommer hver dag. Spess ved stess, trening osv :-) flere plager for hver graviditet her, sjeldent jeg er bekymret for er meg og ikke lille bebi det går ut over :-)

Back
Topp