Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat slik har jeg det også!! Som du skriver, slitsomtHer kan jeg ikke gjøre noe som helst uten å bli avbrutt av kynnere. De kommer flere ganger om dagen. Begynner å bli sliten av det nå.
Her kan jeg ikke gjøre noe som helst uten å bli avbrutt av kynnere. De kommer flere ganger om dagen. Begynner å bli sliten av det nå.
Samme her! Gjør ikke vondt, bare kjenner magen strammer seg til. Glad jeg slipper, høres ikke ut som noe særlig å være plaget medDet hender magen blir litt stram ved mye bevegelse - men det er alt. Heldig der jeg da!
Noen kan oppleve de som litt vonde. Jeg fikk beskjed om der på Oslo Universitetssykehus, men har som deg lest at de ikke skal være vonde. Derfor jeg lurer litt på hva folk mener er vondt? Rier er vondt, kynnere er ikke vonde, bare ubehagelige. Med andre ord, smerten av rier kunne fått tårene til å trille, men jeg opplever ikke kynnere som noe som er direkte vondt.Men de skal vel ikke være vonde? Uehagelige ja men etter hva jeg har lest skal det ikke gjøre vondt...
Noen kan oppleve de som litt vonde. Jeg fikk beskjed om der på Oslo Universitetssykehus, men har som deg lest at de ikke skal være vonde. Derfor jeg lurer litt på hva folk mener er vondt? Rier er vondt, kynnere er ikke vonde, bare ubehagelige. Med andre ord, smerten av rier kunne fått tårene til å trille, men jeg opplever ikke kynnere som noe som er direkte vondt.