Kynnere

Stortsett hele tiden, om natta, om dagen, når jeg ligger, står eller går!

Sent from my iPhone using BV Forum

Antall per dag ca? Jeg er så fryktelig plaget av disse kynnerne å mange ganger må jeg puste meg gjennom de for de er så smertefulle :/

I natt, i sta, no og sikkert når eg skal inn på kjøkkenet igjen :p
Dei i dag har ikkje vert av verste slaget, men har hatt av slaget du snakka om og.

Tror jeg kanskje har en gang per dag eller mindre....

Kan ikke telle mine kynnere. Er jeg i bevegelse er de konstante, dvs magen er hard hele tiden, ligger jeg stille har jeg kanskje 5-6 kynnere per 20-30 min! Gjør ikke vondt lenger, men før jeg ble sykemeldt gjorde de skikkelig vondt og det var vanskelig å stå oppreist til tider!

Jeg har ikke sjans til å få telt de.. Har det likt som H27.. Det er nesten konstant..

• Liker
Reactions: H27
Jeg kjenner de ikke jeg.. magen er jo hard hele tiden, men det er vel ikke kynnere. Det er jo bare sånn den er siden den har vokst:p

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Jeg kjenner de ikke jeg.. magen er jo hard hele tiden, men det er vel ikke kynnere. Det er jo bare sånn den er siden den har vokst:p

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Samme her!!

Kvar gong eg anstrenger meg, og hvis eg går for mykje. Niks meir kjøpesenter på meg.. Syns synd på sambuaren som må ta mesteparten av julehandlinga sjølv frå no av :p

Jeg har ikke sjans til å få telt de.. Har det likt som H27.. Det er nesten konstant..

Kjempegøy med kynnere, ikke sant? :( Kjipeste er at det ikke har no påvirkning på hvordan fødselen blir... Skulle tror at all den ekstremtreningen livmoren vår gjør er godt for no... Men nei!

Kjempegøy med kynnere, ikke sant? :( Kjipeste er at det ikke har no påvirkning på hvordan fødselen blir... Skulle tror at all den ekstremtreningen livmoren vår gjør er godt for no... Men nei!

Utviklingen i mine svangerskap tilsier at jo verre kynnerne er jo sterkere rier har jeg..

Utviklingen i mine svangerskap tilsier at jo verre kynnerne er jo sterkere rier har jeg..

Sterkere, vil det si mer effektive? Det er jeg med på :)

Effektive ja.. Men desto mer vonde også :P

Uff, ja, men vondt er det jo uansett :P Får håper at disse kynnerene gjør at lillegutt bare "sklir" ut ;)

Jeg har gjerne en kynner i timen på formiddagen hvis jeg ikke har gjort noe særlig fysisk, men det øker normalt på utover ettermiddag og kveld. Hvis jeg har vært mye i aktivitet (gått 50 meter eller hengt opp en klesvask :p), så øker det mye på til flere i timen. Da er de gjerne sterke, og litt ubehagelig, sånn at jeg liksom må stoppe opp og puste meg gjennom dem.

Når jeg står og går for lenge (For lenge vil si ca. 2 minutter) og hvis jeg kjører bil. Får også hvis jeg sitter, men ikke like intenst og ofte da.

Sjeldent. Merker det ikke ihvertfall, annet enn at jeg til tider legger merke til at magen er steinhard, feks hvis jeg har gått i butikken en stund, eller gått meg en liten tur.

Back
Topp