Kynnere

Vivv

Elsker forumet
Jeg er nå i uke 17+3, og skal få ei jente (etter ultralyd termin 3.mars).;)
Begynner å "slite" med kynnere, det kommer hele tiden, når jeg sitter å slapper av, går rundt på jobb, er på vei til butikken. Og nå som magen kommer mer og mer frem så blir de mer og mer ubehagelig. Da jeg var gravid sist, slet jeg med dette gjennom hele svangerskapet, og det begynnte rundt uke 18/19. Er så utrolig ubehagelig.
Har noen veninner som aldri har hatt en kynner i løpet av svangerskapet sitt, så jeg lurer på hvorfor jeg får det så ofte..... hmm.:eek:

Jeg har det akkurat som deg. Begynte tidlig forrige gang også, og denne gangen har jeg merket de siden uke 14.. Er forferdelig ubehagelig, men jeg har ingen råd dessverre. Mine kommer hele tida..

Nesten en LITEN trøst i at det ikke bare er meg. Det sies det kommer mest når man er i fysisk aktivitet, men får det også når jeg sitter godt i sofaen innslukt i tven. :p

Jeg også. Er nok at jeg bare snur meg på sofaen eller strekker ut bena. Ja, godt vi er fler.. Hehe! Men plagsomt. Jeg som har tenkt å komme igang med trening nå, det kan jo bli en utfordring. ;-)

Nei skal desverre ikke så mye til for "oss" som har de ofte.
Håpte også jeg kunne fortsette med trening under graviditeten. Men er ikke så særlig gøy med kynnere flere ganger pr halvtime. xsmile8

Har begynt å få det om natta jeg, er ikke i mye fysisk aktivitet da akkurat! Våkner av steinhard mage som presser på blæra. Men slet endel med det sist også, så det blir vel bare mer og mer framover :/

Her er det også mye kynnere for tida. Som regel når jeg går litt, enten til toget, fra toget, eller bare tusler rundt på jobben. Sykt plagsomt. Hadde kun på slutten sist gang.

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Føler med deg! Hadde det fra uke 18 forrige gang, og de var så harde at det ble rier ut av de...:P Håper vikelig jeg slipper like harde tak denne gangen :)

Hvordan kjennes dem ut ?

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Back
Topp