Noen som har begynt å få det? Mente det var det jeg kjente for kanskje etpar uker siden, nå er jeg ikke i tvil! De er ikke ubehagelige enda! Men kjenner livmora blir helt hard!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, har ikke merket noe enda.. Men sist ble jeg veldig plaget av det. Følte meg helt hemmet av dem allerede fra uke 17! Håper de holder seg borte denne gangenNoen som har begynt å få det? Mente det var det jeg kjente for kanskje etpar uker siden, nå er jeg ikke i tvil! De er ikke ubehagelige enda! Men kjenner livmora blir helt hard!
Mener det var like før OUL jeg begynte å bli litt plaget av de sist, litt sånn gangsperre ogsånn på det værsteNei, har ikke merket noe enda.. Men sist ble jeg veldig plaget av det. Følte meg helt hemmet av dem allerede fra uke 17! Håper de holder seg borte denne gangen
Bra de ikke er blitt ubehagelige enda da! Får håpe du slipper det![]()
HeheMener det var like før OUL jeg begynte å bli litt plaget av de sist, litt sånn gangsperre ogsånn på det værste![]()
Uff nei, så ille var de ikke! Bra han holdt seg på plassen sin daHeheuff! Er ikke bare bare å være gravid når man vet alle plagene som kan følge meg..
Jeg fikk beskjed om å holde sofaen, pga de var redde for at de skulle sette i gang fødselen. Ble målt ganske sterke. Heldigvis holdt han seg inne til uke 38 ;-)