Kynnere!

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Noen som har begynt å få det? Mente det var det jeg kjente for kanskje etpar uker siden, nå er jeg ikke i tvil! De er ikke ubehagelige enda! Men kjenner livmora blir helt hard!

Noen som har begynt å få det? Mente det var det jeg kjente for kanskje etpar uker siden, nå er jeg ikke i tvil! De er ikke ubehagelige enda! Men kjenner livmora blir helt hard!
Nei, har ikke merket noe enda.. Men sist ble jeg veldig plaget av det. Følte meg helt hemmet av dem allerede fra uke 17! Håper de holder seg borte denne gangen :-p

Bra de ikke er blitt ubehagelige enda da! Får håpe du slipper det :-)

Nei, har ikke merket noe enda.. Men sist ble jeg veldig plaget av det. Følte meg helt hemmet av dem allerede fra uke 17! Håper de holder seg borte denne gangen :-p

Bra de ikke er blitt ubehagelige enda da! Får håpe du slipper det :-)
Mener det var like før OUL jeg begynte å bli litt plaget av de sist, litt sånn gangsperre ogsånn på det værste :P

Mener det var like før OUL jeg begynte å bli litt plaget av de sist, litt sånn gangsperre ogsånn på det værste :P
Hehe :-p uff! Er ikke bare bare å være gravid når man vet alle plagene som kan følge meg..

Jeg fikk beskjed om å holde sofaen, pga de var redde for at de skulle sette i gang fødselen. Ble målt ganske sterke. Heldigvis holdt han seg inne til uke 38 ;-)

Hehe :-p uff! Er ikke bare bare å være gravid når man vet alle plagene som kan følge meg..

Jeg fikk beskjed om å holde sofaen, pga de var redde for at de skulle sette i gang fødselen. Ble målt ganske sterke. Heldigvis holdt han seg inne til uke 38 ;-)
Uff nei, så ille var de ikke! Bra han holdt seg på plassen sin da :)

Ikke ennå, men husker de godt fra sist ja.

Midt i en samtale bare: Ja, også skulle jehh... ohh.. vent litt.. ah, der ja. :P

Hadde det ikke sist og har det ikke nå :-) håper jeg slipper unna denne gangen også.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tror jeg kjente en i går.. litt tidlig syns jeg. :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har ikke fått det enda.. håper de kommer mot slutten som sist.. er ikke noe godt..
Men det er jo ikke farlig da :)

Kjent det en gang, fordi jeg malte en vegg. Men ikke ellers.. Men det kommer vel snart.. begynte i uke 13 sist.. :/

Ja, jeg tror jeg har kjent det ett par ganger. Heldigvis ikke plagsomt enda, bare litt ubehagelig. Hadde ingen vanlige kynnere i første svangerskap (hadde vonde ved anstrengelse), men i forrige sv.skap hadde jeg veldig mye kynnere fra uke 15. Håper jeg slipper lettere unna denne gangen :)

I dag kjente jeg en. Heldigvis ikke ubehagelig. Bare merket at magen strammet seg.. Men er første gang på lenge jeg har orket å bevege meg :-p

Back
Topp