Kynnere

Tullemor85

Flørter med forumet
Noen som er plaget med det her? Og hvor vanlig er det å det nå? Ei venninne av meg sa hu ikke hadde det før rundt uke 30? Hmmm..

Jeg får kynnere hele tiden. Er mange uker siden første gang og er nå 22+1 uker. De kommer hvis jeg stresser, og når jeg ligger nede.

Masse kynnere her.. Kjent de siden uke 6-7... Vært veldig plaget av dette alle svangerskapene mine..

hadde nok mange med første men ikke så merkbare før mot slutten.....nå derimot har jeg harde kynnere ofte. så merker at det ikke er nr 1 ja.

Masse kynnere. Til tider litt ubehagelig. Hatt noen uker allerede, men har tatt seg veldig opp de siste dagene. Er 19+3 idag. Hadde masse fra uke 21 sist.

Har hatt kynner fra uke 19 (førstegangs). Kommer spesielt på morgen og kvelden, aldri vondt, magen strammer seg bare i noen sekunder, så er det ferdig :)

Jeg har hatt MYE kynnere de to andre gangene og, kom i uke 13-14 denne gangen og blir selvsagt kraftigere ettersom livmora blir større. Merker de mest når jg sitter stille og ihvertfall hvis jeg legger meg ned! Stress gjør at de kommer oftere.

Vet ikke helt hva det er jeg... Men får litt vondt noen steder i magen når jeg stresser.. Er det kynnere tro? Det er vel ikke noe farlig? Det roer seg med engang jeg roer meg... :)

Back
Topp