Kynnere..

fruluna

Forumet er livet
Selv om jeg sikkert høres litt bortreist ut nå, så spør jeg likevel:
Jeg aner ikke om jeg har kynnere jeg..
Har ikke trodd jeg har hatt det, for jeg har innbilt meg at det har vært sånne sammentrekninger nedi underlivet liksom.
Men så har jeg hørt så mange som har sagt at magen blir hard, og det hender jo faktisk at magen min har blitt da.. Ganske ofte faktisk.. he he. Men har trodd det har vært vesla som har ligget merkelig inni der.. At hun har presset ut rompa og ryggen liksom..

Så jeg er litt usikker jeg da.. [&:]

Du har nok kynnere [:D]
Kan få det og når den lille inni beveger seg [;)]

Er nok antakelig kynnere du har da.....ikke alle som er vonde. Hadde mange slike som jeg kunne kjenne godt vesle gutt inne i magen.

Ha ha kanskje jeg ikke er så rar likevel da?? Har vært litt smånervøs for at kroppen min ikke skulle skjønne at det snart er fødsel på gang siden jeg ikke har hatt kynnere. Men da har jeg det kanskje likevel da jo!! [:D] [:D]

Føles liksom som om det blåses luft inni der for magen blir helt stram og hard og stor på en måte.. Skikkelig press..

Eg vart sjmldt pga kynnere,men eg hadde ingen vonde kynnere,selv om eg hadde kynnere heile tida frå uke 20..
tilog med på sjukehuset den natta eg fødde, hadde eg kraftige kynnere som lagde kraftige utslag på maskina deira,men eg merka kun at magen vart harde..da hadde eg 4cm åpning...jordmora rista på haude,kunne ikkje skjønne at eg ikkje merka noke!

Det høres ut som kynnere ja, jeg har masse av det, magen blir hard, men ikke alltid det er så veldig vondt.
Men jeg har en del mensmurringer også, og det er dritvondt bak i ryggen, og i bena.....[:(] noen andre som har det?

Kynnere, som beskrevet her på BV:
"Hvis du plutselig kjenner at "magen din blir hard", at stramningene starter øverst og kjennes best der, men slipper fort taket og er smertefrie, er det en Braxton hicks sammentrekkning eller en falsk rie du har hatt. De kan starte når som helst i svangerskapet eller utebli fullstendig. Dette er individuelt, og like normalt."

Jepp, akkurat sånn mine kynnere kjennes, så d e nok d du har! [:)]

Back
Topp