Kynnere

Vinterbarn

Betatt av forumet
Noen av dere som opplever hyppige kynnere eller strekninger? Jeg får smerter i magen når jeg går eller holder på med noe! De kommer til og med når jeg ligger:/ Det er ganske vondt til tider! Våkner om natten med smerter! Er blitt sykemeldt for å holder meg rolig ! Verken jordmor eller lege klarer å svare på hva det er. Jeg vet jo ikke hvordan kynnere er! Så lenge babyen har det bra får det bare stå til :/

Noen av dere som opplever hyppige kynnere eller strekninger? Jeg får smerter i magen når jeg går eller holder på med noe! De kommer til og med når jeg ligger:/ Det er ganske vondt til tider! Våkner om natten med smerter! Er blitt sykemeldt for å holder meg rolig ! Verken jordmor eller lege klarer å svare på hva det er. Jeg vet jo ikke hvordan kynnere er! Så lenge babyen har det bra får det bare stå til :/
Jeg har daglige kynnere og fått stikkinger/vondt forran på magen om jeg stresser..:/

Venter en liten prins 9 November ❤

Hvordan er kynnere ? Jeg har 2 typer smerter. Den ene er en slags krampe i hele magen og kommer gjerne på natta! Da ligger jeg i fosterstilling for å si det slik!! Den andre typen er mer stikkende på hver side av livmor! Antar dette er vokse smerter..

De sjekker det ved urinprøve ja...
Kynnere er at livmoren strammer seg og blir hard, de skal ikke være smertefulle men kan føles ubehagelige..
De andre smertene du beskriver høres ut som ligamentsmerter og det kommer av at livmoren vokser, ikke farlig med andre ord :-)

Er det samme her også;-) kommer både på dagen og natta!

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app

Magen blir helt hard når man har kynnere.

Jeg har en slags konstant stikking foran på magen til høyre for navlen.. Er det kynnere? Magen er vel ganske så hard nårj eg kjenner det, men føler den er hard hele tiden.. Jeg trodde jeg hadde gått på et hjørne av et bord ellernoe på jobb, for det er slik smerte. Akkurat som jeg har kræsjet i en kant med magen- men jeg har ikke det, og smerten er der hveer dag- gjerne når jeg er på jobb..

Jeg har en slags konstant stikking foran på magen til høyre for navlen.. Er det kynnere? Magen er vel ganske så hard nårj eg kjenner det, men føler den er hard hele tiden.. Jeg trodde jeg hadde gått på et hjørne av et bord ellernoe på jobb, for det er slik smerte. Akkurat som jeg har kræsjet i en kant med magen- men jeg har ikke det, og smerten er der hveer dag- gjerne når jeg er på jobb..

Kan det være huden som strekker seg? Magen min (med to i..) har jo vokst seg temmelig stor og det ganske fort, og hvis jeg spiser litt for mye middag så er det litt sårt i huden ovenfor navlen...

Kan det være huden som strekker seg? Magen min (med to i..) har jo vokst seg temmelig stor og det ganske fort, og hvis jeg spiser litt for mye middag så er det litt sårt i huden ovenfor navlen...

Nei, det er ikke slik smerte.. Jeg kjenner det annerledes når huden eller livmoren strekker seg.. Magen min og ble stor ganske fort, men har ikke vokst så mye i det siste.. Huden på magen er ikke sår, og har ikke antydninger til strekkmerker enda.. Men når jeg las om kynnere på internett isted, så er det det samme til meg, at de varer i 10-20 minutt osv.. Men det er jo på kanten at det er skikkelig smerte enkelte ganger..

Back
Topp