Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Lure på om eg er begynt å få kynnere, har noen "knipe/murringer" på høyre side akkurat der magen bøyer seg ned igjen.... er det fleire som har det slik?
Jeg begynner å få masse kynnere, spesielt når jeg prøver å gå litt raskt på tur, herremann...hele magen blir super stram! Kan bare gå roligtur nå ( er uke 28 nå ) Hvis jeg rydder og vasker, kjenner jeg også kynnere....
Hmm. Jeg er jo midt i uke 32 nå og har ikke kjent noe til kynnere jeg :s Nå har jeg jo ikke kjent etter heller da, men er det negativt å ikke kjenne noe til dem, det er vel bra at musklaturen trener litt?
Det jeg derimot kjenner bra om dagen er at det begynner å bli dårligere plass inni magehuset
noen kjenner ikke noe spes til kynnere... Spes førstegansfødende... Mn vet ikke hvorfor,.... Jeg ville bare ha nytet det om jeg slapp unna kynnere.... De er plagsomme og er tungt å puste