Kynnere?

marell

Forelsket i forumet
Når jeg går tur i et greit tempo så blir livmoren hard og vond. Det kjennes ikke ut som at den trekker seg sammen, bare hardhet og smerte. Slutter jeg å gå eller stopper helt så gir det seg og begynner igjen når jeg begynner å gå igjen.

Er dette normalt? Er det kynnere? Burde jeg ringe lege/ legevakt/ føden? Jeg er førstegangs så dette er relativt ukjent for meg...

Det er normalt. Jeg får også kynnere mens jeg jobber. Er ikke den som tar det rolig på jobb så da blir det sånn. Må nok lære meg å roe ned litt snart hehe

Fikk prate med jordmor på helsestasjonen i går og hun sa klart i fra at hvis jeg fikk så store smerter igjen så måtte jeg ringe føden med en gang. Og fikk jeg kynnere på jobb så måtte jeg sykemeldes. Som hun sa: det etniske verdt å føde for tidlig pga stress på jobben! Har fått beskjed om å ta det med ro i helgen og se om det hjelper og heller gå flere korte turer om dagen

Mente selvsagt ikke etniske men "er ikke". Gjort litt småhusarbeid i dag, men ligger rett ut på sofaen nå med en god bok og venter på at solen skal titte rundt hushjørnet ;)

Herlig! :) her er strikketøyet fremme etter en lang dag på jobb :) hehe. Vi må slappe av nå :P

Back
Topp