Kynnere

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Ser det er flere her som begynner bli lei å det gjør heg også. Jeg er førstegangs så folk tror jeg går over (sikker fordi statistikken sier det) i dag har jeg hatt kynnere hele dagen ekkel smerte nedover beina (uforklarlig) litt menssmerter å egentlig bare masse vondt. Føler meg nesten stinn som om man har drukket for mye øl. Og lille er utrolig urolig atpåtil. Jeg orker ikke mer hehe :) nå vil jeg det skal skje noe men det gjør det sikkert ikke, jeg skal sikkert følge statistikken å gå to uker over :(

Oi ble klagetråd dette!

❤Venter en Gutt 8 juli❤

Det er slettes ikke sikkert.. Jeg gikk ikke over.. ;)
Beste tipset jeg kan gi er sæd.... :) legg deg på rygg og tving mannen i seng.. Hihi... :p så ligger du 5 minutter før du går på do. Sæd er det eneste som vi vet kan hjelpe på modning.

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Hehe ja da er det bare å hoppe i det da :) kanskje det ikke går over tida ;)

❤Venter en Gutt 8 juli❤

Lurer faktisk på om jeg skal få med meg mannen på sengekos i dag.. Er så dritt lei! Skal ligge med beina høyt i været å satse på at det hjelper på! Haha.. Verdt et forsøk da. :) hadde vært morsomt om det hadde skjedd noe :)
Jeg gikk 2 uker over med første men jeg vet om andre som ikke gjorde det så det er ikke sikkert det skjer med deg. ;)

Sengekos er tingen!!! Hadde en liten "økt" i dag, og i HELSIKKEN så vondt det var 20 min etterpå. Skikkelige modningssmerter. Hadde en knipetang i musa som ikke slapp taket.
Er bare 36 uker på vei, men du kan banne på at mannen hadde satt i gang en fødsel på meg om jeg var ved termin :-)

Hehe... Lykke til! Men tviler på det hjrlper å ha sex en gang..har litt mer troen på 3-4 ganger i uka.. Men du kan ære heldig!

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Jepp, som Sjokkabolla sier..du må ha masse masse sex for at det skal gi resultater :-) Vet at det gjerne ikke appellerer så voldsomt å ha sengekos når en føler seg som Flode...men desperate tider gir desperate handlinger :-) hehe

Haha at jeg ikke har så veldig lyst er sant men har ikke lyst til å gå å ha vondt lenger eller. Å vente å vente hehe

❤Venter en Gutt 8 juli❤

Tror jeg må voldta min mann snart :P
Huff... Han vil bare ikke, han synes det er rart og klarer ikke å slutte å tenke på babyen i magen.
Ikke akkurat turn on men søren da... :p KJEDELIG...

Tror jeg må voldta min mann snart :P
Huff... Han vil bare ikke, han synes det er rart og klarer ikke å slutte å tenke på babyen i magen.
Ikke akkurat turn on men søren da... :p KJEDELIG...
Akkuratt sånn er min å! Har jo ikke lyst å presse han heller, men han har lovet å stille opp i helgen;)))))

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Her i huset er det meg som er problemet.. Gubben har lyst hele tiden. Hehe Stakker.. Syns litt synd i han til tider :)

Vi har egentlig hatt oss jevnlig frem til ca forrige uke, men merker at det frister ikke stort nå. Hoven følelse i høna, bekkenløsning, murringer, kynnere, drit vonde bryster og en meget aktiv pjokk i magen gjør det ikke akkurat noe bedre ;)

Mulig pipa får en annen låt om jeg går til termin ++ :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Er jeg som er problemet her i gården også. Min kjære vil hele tiden, det har blitt litt, men frister ikke så mye når en har så vondt hele tiden.

Termin 30 juli

Skal prøve meg på han i kveld eg :) HIhi
Sist så var han ikkje så gira for han synest hele den kula er i vegen , og er ganske enig med han der,er liksom bare en stilling som fønker for oss nå og eg føler eg bare ligger der mens han gjer all jobbinga

Skjønner ikke hva som går av meg for tiden.. ( Les siste 2 ukene) Sikkert hormonene ?!? for min mann lever i lykkerus! Jeg er akkurat som en bikkje med løpetid! Kan godt ha sex hver dag!! Jaja.. Vi får nyte det så lenge det varer! Godt min mann vil ha seg med en hvalross ellers hadde jeg gått på veggen!!

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Skjønner ikke hva som går av meg for tiden.. ( Les siste 2 ukene) Sikkert hormonene ?!? for min mann lever i lykkerus! Jeg er akkurat som en bikkje med løpetid! Kan godt ha sex hver dag!! Jaja.. Vi får nyte det så lenge det varer! Godt min mann vil ha seg med en hvalross ellers hadde jeg gått på veggen!!

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Åhh... Heldig! Sku ønske det var meg.. Jeg eier ikke lyst :(

Det er ikke sikkert du går over tiden...Enig med de over her..sex kan hjelpe!! Selfølgelig flere ganger i uka..selv om ikke det frister alle.. Jeg har ikke problemer med lysten..men blir ikke så kreative stillinger for tiden..blir litt latter innimellom.. Men..om man klarer å nyte det..så forsvinner smerter i rygg og bekken for en liten periode..men jeg får som regel vondt dagen etterpå

Akkuratt sånn er min å! Har jo ikke lyst å presse han heller, men han har lovet å stille opp i helgen;)))))

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Hva argumenterte du med? Haha.. :P
Godt å høre det ikke bare er her.. Har ikke hatt oss siden ... 1 gang i løpet av april om jeg ikke husker feil?...

Back
Topp