Kynnere

babysykigjen

September 2013 <3
Jeg har så sinnsykt med kynnere om dagen, de kommer ofte, og varer noen minutter hver gang. Kan ha opptil 20 kynnerei løpet av kort tid, snakker 30 minutter. Hva hadde dere gjort når de kommer så ofte. Er jeg ute og går, må jeg stoppe, for det gjør vondt å gå.

må bare gjøre noe annet en det du gjorde da du fikk dem :) jeg får ofte selv om jeg bare ligger i ro, må da bytte stilling eller opp å gå litt.. Og viss jeg går, må jeg slappe av :)

Ikke så lett å bare gjøre noe annet med en aktiv gutt på 3.5 år rundt seg :) hos meg hjelper det ikke alltid å stoppe opp eller bytte stilling.

Nei, hjelper ikke alltid her heller, men det er det eneste jeg vet om :-p hadde kynnere som kom med noen min mellom natt til onsdag, vonde var de også.. 2 timer holdt det på før det plutselig ga seg, prøvde alt mulig men ingenting hjalp. Siden jeg hadde ultralydtime kun 8 timer seinere ventet jeg med å kontakte jm eller legen, men alt var som det skulle :) er også vanligere med mer/sterkere kynnere med andremann..

Har jordmortime neste torsdag, høre hva hun sier, så er det vel egentlig bare å smøre seg med tålmodighet :)

Gnur/stryker du mye på magen? Såfall slutt med det. Det stimulerer musklen til å trekke seg sammen, og du får mer kynnere. Er kynnerene vonde?

Gutt født 09
Lillebror ventes

Nei stryker lite på magen, så er ikke det som gjør det heller. Noen ganger er de vonde, og da vet jeg nesten ikke hva jeg skal gjøre.

Syns ikke du skal vente med å få det undersøkt før neste torsdag! Sterke kynnere kan ha innvirkning på livmormunnen, ta en telefon til fødeavdelingen din i dag og konferer dem i allefall!

Gutt født 09
Lillebror ventes

Reiste på sjekk på føden pga sammentrekninger. Vonde kynnere, så her må jeg stresse ned og ta det med ro.

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Back
Topp