Kynnere ?

arw1

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Har vel vært noen tråder om dette, men lager en til ;)

Noen som plages med mye kynnere?
Jeg har hadd litt hver dag siden rundt 12-13 uke, men ikke mange hver dag og heller ikke merket noe særlig ubehag med de.
Men i ettermiddag fikk jeg plutselig 4-5 på rappen. De kjentes skikkelig godt og da jeg røyste meg opp etterpå hadde jeg skikkelig "nedpress", altså følelse av at ting inni underlivet holdt på å ramle ut ( beste måten jeg fant å forklare det på) ;p

Noe å bekymre seg for, eller helt normalt?

Har også hatt kynnere siden ca. uke 12. Har tatt seg veldig opp de siste ukene, og innimellom er de veldig ubehagelige. Har ikke kjent dette "nedpresset" som du nevner, men har av og til fått vondt nederst i magen etter kynnerne er over. Vet ikke om det er normalt eller ei. Ville tatt en telefon til lege/jm hvis du føler deg usikker og/eller opplever det ofte.

Første gang i dag at jeg har kjent denne følelsen etter kynnere. Sliter litt med nedpress når jeg har stått mye, men som sagt aldri etter at jeg har hatt en kynner.

jeg er veldig plaget med kynnere... Forrige svangerskap var jeg 100% sykmeldt etter uke 23 pga det. Kunne ikke gjøre noe før kynnerne kom og de var kraftige. Legene var redd fødselen skulle starte, så jeg fikk ikke lov å anstrenge meg noe. Vil si det er verre denne gangen, men er ikke sykmeldt ennå... Noen dager er så ille at jeg ligger rett ut med kramper... kanskje på tide å roe ned?.... :P pøøh...
Men har ikke opplevd nedpress av kynnere

Har hatt ganske mange på rappen, i ganske lang tid etter jeg har vært på jobb, så jeg har fått arbeidsforbud av gyn på sykehuset og må ta det helt med ro - noe som hjelper ;) slitsomt å ha det sånn i lengden!

jeg er veldig plaget med kynnere... Forrige svangerskap var jeg 100% sykmeldt etter uke 23 pga det. Kunne ikke gjøre noe før kynnerne kom og de var kraftige. Legene var redd fødselen skulle starte, så jeg fikk ikke lov å anstrenge meg noe. Vil si det er verre denne gangen, men er ikke sykmeldt ennå... Noen dager er så ille at jeg ligger rett ut med kramper... kanskje på tide å roe ned?.... :P pøøh...
Men har ikke opplevd nedpress av kynnere

Du burde vel virkelig roe ned nå da ;)

Har hatt ganske mange på rappen, i ganske lang tid etter jeg har vært på jobb, så jeg har fått arbeidsforbud av gyn på sykehuset og må ta det helt med ro - noe som hjelper ;) slitsomt å ha det sånn i lengden!

Har jo ikke vært så veldig plaget til nå, men i dag har det vært ille!
Bra at du har fått roet ned nå ;)

Jeg har også hyppige kynnere, noen ganger over 10 i timen. Også med nedpress. Snakket med jordmor om dette og hun sa det ikke var noe å bekymre seg for så lenge de ikke var direkte vonde eller at det kom blødning:)

Jeg har også hyppige kynnere, noen ganger over 10 i timen. Også med nedpress. Snakket med jordmor om dette og hun sa det ikke var noe å bekymre seg for så lenge de ikke var direkte vonde eller at det kom blødning:)

Ok. Men da slår jeg meg til ro med det ;)

Back
Topp