Kynnere

Septokt19

Forumet er livet
Juli13-jentene
Oktoberlykke 2019
Har hatt litt kynnere ved anstrengelse i mange uker. Men siste dagene, kommer noe jeg lurer på om også er kynnere når jeg slapper av, når jeg spiser o.l. Magen blir veldig stram/hard, men ikke alltid over hele magen, noen ganger bare e parti fra side til side litt over navlehøyde. Plutselig er den myk igjen etter 1-2 min... Ikke vondt, men kanskje littegranne ubehagelig. Er dette kynnere, tror dere, eller et det rett og slett baby som dytter seg utover så det blir steinhardt?

Det kan være babyen som dytter.. det begynner jo å bli trangt:) men om det er kynnere som blir verre, då anbefaler jeg deg å roe ned før det blir fødsel av det...

Hmm,ja... Men det kan være kynnere selv om ikke det strammer over hele?

Sånn har jeg hatt det leeenge nå også! Får kynnere både ved aktivitet og sofasitting. Til og med i sengen på morgen og kveld.
Men noen ganger er det som hos deg; at baby presser seg utover. Ubehagelig.
Har også begynt å få stikkinger på siden.

Her har også magen begynt å bli stram av og til selv når jeg sitter i ro og slapper av.
Om det er kynnere eller ikke vet jeg ikke. Men det kjennes likt ut som når den blir stram når jeg stresser litt.
Men det er vel normalt nå når kroppen forbereder seg til fødsel. Er jo ikke sååå lenge til nå :)

Jeg var lagt inn pga for mye stramminger i magen. Hvis siden på magen er like mykt som låret er det ikke farlig spa jm på ahus. Har litt sånn over magen når jeg har spist også. Jeg har bare trudd at det er dårlig plass. For synes det strekker skikkelig. Kanskje spørre jm neste gang du er der. Sånn i tilfelle.

Back
Topp