Kynnere

Det er ikke farlig ;) så lenge det ikke er intense smerte, så trenger du ikke tenke på det.. Det er bare kroppen som gjør seg klar til den store dagen :) kom tidlig hos meg å denne gangen, men nå kjenner jeg det igjen fra tidligere da, så vet det ikke er noe å bekymre seg over ;) det er ubehaglig, men kynnere er bra :D

Har litt kynnere ja,men det er ikke vondt og skal heller ikke være vondt .

I dag er mine kynnere ganske intense, ikke vondt, bare svært ubehagelig, vært det siden jeg våknet i dag. Å jeg som har sagt frivillig ja til å bake 3 kaker i dag, hehe :D Men det går nok så greit atte :)
Er 17+6 i dag.

jeg har masse kynnere og har hatt det en god stund. nå har de begynt å bli ubehagelige også. men det er helt normalt:-)
hadde mange sist svangerskap også, men da begynte de ikke før mye senere ut i svangerskapet.

Har litt kynnere ja,men det er ikke vondt og skal heller ikke være vondt .

nei, men man kan kjenne svake mensen-smerter sammen med de.. men det er stort sett senere i svangerskapet ;) og ikke noe farlig så lenge det ikke blir veeeldig vondt :P

jeg har masse kynnere og har hatt det en god stund. nå har de begynt å bli ubehagelige også. men det er helt normalt:)
hadde mange sist svangerskap også, men da begynte de ikke før mye senere ut i svangerskapet.

virker som om det blir værre og værre for hvergang man er gravid :P akkurat som de dumme etterriene :( de gruer jeg meg skikkelig til :eek:

Var mye plaget av svært ubehagelige kynnere forrige svangerskap, men da begynte det ikke før i uke 24/25 ca.
Nå har jeg kjent på kynnerne siden uke 10. Stort sett ikke noe ubehag ved dem enda, med mindre jeg har tatt meg for mye ut fysisk eller har stresset.

virker som om det blir værre og værre for hvergang man er gravid :p akkurat som de dumme etterriene :( de gruer jeg meg skikkelig til :eek:
Usj, ja. Gruer meg mer til etterriene enn fødselen :P
Kom skikkelig tregt i gang med ammingen sist pga. etterriene. Vrei meg i smerte hver gang jeg la henne til brystet. Håper jeg er litt tøffere denne gangen :)

Ja, masse kynnere ;) med en gang jeg gjør noe, egentlig :P har hatt mye med begge de andre også :) ikke farlig, som de sier over :)

Æsj, hvem begynte å snakke om etterrier?? :/ jeg syntes ikke de var ille i det hele tatt med første, bare ubehagelig.. Med andre var det rett og slett vondt, så vil ikke de skal bli verre... Men alle sier de blir det :/ jaja, den tid den sorg - nå skal jeg glemme det igjen ;) :D

Usj, ja. Gruer meg mer til etterriene enn fødselen :p
Kom skikkelig tregt i gang med ammingen sist pga. etterriene. Vrei meg i smerte hver gang jeg la henne til brystet. Håper jeg er litt tøffere denne gangen :)

ja uff det er noe dritt, rett og slett :( men første gang jeg hadde føda, så var det mer ubehag, og lite smerter.. men med nr 2 :eek: var jo som å ha litt mindre intense rier jo.. og folk sier at de blir sterkere og sterkere for hver gang man føder :eek: så lurer på hvor vondt det blir denne gangen :P skjønner deg godt når du sier det gikk tregt med å få amminga ordentlig igang :( men man klarer seg vel gjennom det å :P

Æsj, jeg gruer meg veldig til etterrier denne gangen altså! Da jeg har skjønt at de blir verre med nr 2 :P Håper virkelig det går fort over gitt! :)

Jeg har litt kynnere innemellom, men heldigvis ikke vonde ennå :)

Back
Topp