Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kynnere skal normalt ikke være vonde. Med førstemann kjente jeg nesten ikke kynnere før de siste to mnd. Med nr to har jeg kjent kynnere lenge allerede, og de er mer ubehagelige
Kynnere skal ikke være vonde nei. De kan være ubehagelige, men skal ikke være vonde jeg kjente ikke noe særlig til kynnerne før på slutten med første. Denne gangen begynte jeg å kjenne de ganske tidlig.
Alle sier at kynnere ikke er vonde, men noen har faktisk ganske vonde kynnere mens andre ikke kjenner dem i det hele tatt. Det er helt normalt sa gynekologen min. Magen blir hard og du kan av og til se den blir større.
Jeg har kynnere jeg må puste meg gjennom og kynnere som bare er ubehagelig men som jeg kjenner godt. Jordmoren min sa at visst de ikke går over så skulle man ta signalet å ringe føden. Men det er like vanlig å ha de som å ikke ha de
Tror faktisk jeg hadde det i dag.
Lå på ryggen i sengen, så kjente jeg magen stramme seg gradvis, så ble det liksom er ordentlig hard klump som gikk ned igjen etter litt.
Kjentes ut som huden "sovnet" på en måte.
Kan det være det samme?