Kynnere!

Frosk

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Er det noen av dere som har kynnere? Jeg våkna helt plutselig i natt av sterke kynnere, de kunne nesten minne meg om rier! Er dette vanlig? Det var aldri så vondt sist som jeg kan huske :s

Jeg har hatt det ja.. Og som du sier kan jeg heller ikke huske at de var så intense. Ihvertfall ikke så tidlig i svangerskapet. Kjenner det river skikkelig bak i ryggen :/,

Jeg har hatt det ja.. Og som du sier kan jeg heller ikke huske at de var så intense. Ihvertfall ikke så tidlig i svangerskapet. Kjenner det river skikkelig bak i ryggen :/,
Ja, det var egentlig mer enn ubehagelig. Liker egentlig ikke at de er så sterke, er veldig redd for livmorhalsen min fra før!

Har kynnere og hatt det en stund, men ikke vonde foreløpig, bare kjenner det strammer seg og kjenner da livmoren godt fordi det strammer seg rundt. de er verken vonde eller ubehagelige foreløpig heldigvis.

Har kynnere og hatt det en stund, men ikke vonde foreløpig, bare kjenner det strammer seg og kjenner da livmoren godt fordi det strammer seg rundt. de er verken vonde eller ubehagelige foreløpig heldigvis.
Det er vel bare slik det skal være :) rart hvordan kroppen er syns jeg :)

Er det noen av dere som har kynnere? Jeg våkna helt plutselig i natt av sterke kynnere, de kunne nesten minne meg om rier! Er dette vanlig? Det var aldri så vondt sist som jeg kan huske :s

Sist gang jeg var gravid, kunne jeg ha sterke kynnere av og til.. syns de ble vondere 2 gang enn 1 gang jeg var gravid ;) men hør med jordmor om du er i tvil eller om det ikke gir seg ;)

Jeg har hatt kynnere tidligere enn de to andre svskapene denne gangen, men ennå er de verken vonde eller ubehagelige, jeg bare kjenner det strammer seg.. Jeg har hatt masse kynnere med begge de to første, så rekner med masse denne gangen også, de sier jo det blir mer og mer (selv om jeg hadde så masse med nr 1 at spørs om det går an å toppe det..)

Jeg har også hatt kynnere en god stund, siden uke 11-12 kanskje, men ikke slik at de er vonde. Forrige svangerskap var jeg veldig plaget med vonde kynnere fra ca. uke 25 så regner med at det blir det samme eller verre denne gangen :/

det ga seg etterhvert og har ikke hatt så mye eller vonde idag så da får jeg håpe at det ikke kommer tilbake i natt :)

Back
Topp