Kynnere

pregnant

Flørter med forumet
Flere som har endel kynnere i løp av en dag? Kan ikke huske at det har begynt så tdllig med de andre.. Er snart i uke 22

Jeg har! Har mange og kraftige, og noen som gjør vondt... har hatt det siden uke 16.. jm sa til meg at jeg måtte vurdere 100% sykemelding siden de er så kragtige, men har valgt å jobbe 50% :D hvordan er dine da?

Hm jeg jobber i butikk.. Så blir en del gåing og løft.. Mine gjør ikke noe sers vondt.. Men kjenner de godt.. Kanskje jeg må høre med min jm. Jeg håpet og kunne jobbe masse før jeg går ut i permisjon. Slik at jeg får mest mulig permisjons penger.

Man har kynnere hele tiden, men noen merker de ikke, andre gjør.
her har jeg merket de siden starten, og de blir stadig mer intense. Litt slitsomt innimellom :-)

ja, maaasse kynnere!! hver gang jeg legger meg strekk ut blir mager STEINhard!! eller hvis jeg anstrenger meg litt.. har gjort det i maange uker allerede nå! forrige sv.skap begynte jeg ikke før ca midt i sv.skapet (mener jeg å huske) :)

Etter uke 16 kom kynnerene som et skudd. På en god dag kommer det bare et par stykker, men som regel kommer de på rekke og rad. Hadde akkurat det samme i forrige svangerskap..

Jeg er ganske ny på dette, og jeg tror jeg har kynnere ganske ofte. ihvertfall så føles det ut som magen strammer seg og blir kjempehard, og etter en stund så slipper den opp. Er dette kynnere? :)

Gutteskatt ventes 31.08.13 <3

har kynnere jevnt og trutt igjennom dagen :/ de er ikke vonde, men ubehagelige fo det blir så innmari tungt å bøye seg når de kommer..

Jeg er ganske ny på dette, og jeg tror jeg har kynnere ganske ofte. ihvertfall så føles det ut som magen strammer seg og blir kjempehard, og etter en stund så slipper den opp. Er dette kynnere? :)

Gutteskatt ventes 31.08.13 <3

Ja :-)

Kynnere kjenner jeg hver dag. de dagene jeg ikke tar hensyn til formen min, og "pusher" så jeg får mye vondt eller blir helt kjørt, så er de vonde og intense. For min del er det en måte å få beskjed om at jeg ikke har tatt nok hensyn.

Hadde så kraftig kynnere i helgen, og det var med vondt i ryggen i tillegg. Ble ganske dårlig av det. klart ikke og gjør noen ting i hele lørdagen. men den gitt seg på søndag. Ellers hadde jeg tenkt å dra til legevakten. Nå sitter jeg på jobb heldigvis uten noe vondt :-)

Jeg har også en del kynnere og har hatt det en stund. Med første merket jeg nesten ikke noe til kynnerne, så ble litt overrasket over at de startet så tidlig denne gangen og at jeg kjenner de så godt :p

Jeg er dessverre sykemeldt med kraftige kynnere og mye smerter, fått beskjed om å ta det helt med ro, viser noen tegn til å kunne utvikle seg til fødsel hvis ikke jeg hører på de!!!! Skal på 2 kontroll de neste 3 ukene får å få status og håper på god beskjed på første sjekk at hvile hjelper ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp