Kynnere

babysykigjen

September 2013 <3
I dag våknet jeg av en skikkelig kynner, hele magen var knallhard og vond. Måtte bare ligge i senga til den ga seg, og kjenner litt hele tiden, plutselig blir hele magen hard.
Dette er jammen strevsomt, og det er enda lenge til september :)

Flere som plages av dette? Jeg hadde ikke en eneste kynner i forrige svangerskap.

Ja begynnte å merke de igår jeg:/ er 18 uker idag! Så håper ikne de blr veldi plagsomt fremover:/ men husker fra sist at jeg hadde mye ubehaglige kynnera tidli:(

Med Markus så merket jeg at jeg hadde kynner fordi magen var knallhard.. men de var ikke vonde, så jeg måtte kjenne etter på magen om jeg hadde det.. nå er de litt vondere enn med han, og sitter også øitt i ryggen..

Føles nesten som gangsperr i magen, akkurat som om du har hatt for hard trening og ikke klarer å få musklene til å slappe av..... Du merker det når du får det ;)

Tror jeg har hatt det siden uke 12-13, men kom ikke på at det kunne være det før nå i forrige uke :) forrige graviditet hadde jeg det ganske seint, og da over hele magen.. Nå er det mest nederst i magen. Strammer skikkelig viss jeg begynner å stresse eller gjør litt for mye fysisk arbeid.. håper det ikke blir så veldig mye verre før langt ut i graviditeten..

Jeg våknet i dag og av en kraftig kynner, hele magen var steinhard og vond. Håper det ikke blir sånn hver morgen famover. I dag har jeg vasket hus, og det kjennes i kroppen :)

Jeg har merket kynnere siden uke 14 denne gangen..

Back
Topp