Kynnere!

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Etter en heftig avsluttning på uka sliter jeg nå med kynnere, så fort jeg reiser meg å gjør noe hogger de tak. Har så vondt i ryggen også men det er nok uvi og/ eller bekkenløsning...

Noen som har det på samme måten? Husker fra sist at magnesium er bra, men har jo ikke akkuratt dette for hånd nå!

Skal prøve å så spise en banan til etterpå! Kanskje et varmt bad?

Har dessverre ikke erfaringer med kynner. Slapp nok billig unna forrige gang. Har enda ikke merket noe til de denne gangen.
Men en god varm dusj/bad er sikker bra for kynner og sinn ;)
Vondt bak kan høres ut som bekkenlåsning.... jeg sliter litt med det. Spess om jeg har bært litt tungt ellet gått myye en dag.
Mitt tips til låsning, slapp av i kveld men beveg deg som vanlig ellers. Gå turer i ulent terreng. Da løsner det seg som oftest.

takk for tips!

Ikke erfaring med dette... Bekkenet slapper best av liggende med beina opp :)

Må bare ta d med ro når kynnerne kommer.jeg fikk jo beskjed om å legge meg ned å ligge så lenge kynnerne varte.fikk også beskjed om å tilpasse aktivitet og bevegelse etter kynnerne..jeg tar magnesium hver dag men ser ikke ut til at dette har så god effekt for meg.
Du må bare slappe av og ta d med ro og lytte til kroppen din:):)

Må bare ta d med ro når kynnerne kommer.jeg fikk jo beskjed om å legge meg ned å ligge så lenge kynnerne varte.fikk også beskjed om å tilpasse aktivitet og bevegelse etter kynnerne..jeg tar magnesium hver dag men ser ikke ut til at dette har så god effekt for meg.
Du må bare slappe av og ta d med ro og lytte til kroppen din:):)
Ja, ligger pal på sofaen... Hogger tak i ny og ne... Hvis magen øver seg allerede blir det kanskje raske fødsler igjen!!

Back
Topp