Kynnere

Vimsemilla

Andre møte med forumet
Noen fler som er plaget med mye kynnere? Ble sykmeldt nå på grunn av det, og siden dette er første gang jeg er kommet så langt i svangerskapet, skjønte jeg ikke at det var kynnere jeg hadde kjent! Er veldig bekymra nå kjenner jeg. Det er fortsatt masse etter en uke med hvile.. Holder det med en hvilepause på to uker eller kommer det tilbake etter jeg starter å jobbe igjen?

Har kynnere nå jeg også, ikke noe spesielt plagsomt, men kommer når jeg anstrenger meg. Noen har det dessverre hele svangerskapet, noen forsvinner det med og noen plages ikke i det hele tatt:)

Får en del, men det er jo i grunnen ikke fatlig, selv om TS sin opplevelse nok bør passes på!

Forrige gang jeg var gravid hadde jeg masse og ble sykemeldt 50 %, det hjalp veldig. Ble aldri 100% igjen. Denne gangen har jeg også masse, er vondere også denne gangen, men er visst helt normalt. Prøver å roe ned, av og til hjelper det og av og til ikke. Det er desverre ikke noe annet en kan gjøre

Jeg har vært så sliten etter jobb at jeg har grått resten av dagen, den siste uka før jul, så kanskje 50% hadde vært mer enn nok :p Jeg har ikke fast stilling så det blir et problem med penger dette.. Godt å høre at det er flere og at det ikke er farlig! Det er ikke mer enn 4-5 ganger i timen nå og er bare ubehagelig.

jeg er veldig plaget med kynnere :/ Jeg har vært sykemeldt 50% siden jeg var 8 uker på vei pga oppkast å kynnere! Jeg er 22+2 idag.. jeg går ut i svangerskapspermisjon i januar..

Ja har masse,no er dette mitt 5 så da kommer til ofte tidligere,men legen min og sykemeldte meg til over nyttår og beskjed om hvile...
Kynnerene er her enda,men ikke fullt så vonde,men viss de blir verre når jeg begynner i jobb igjen,fikk jeg beskjed om å ringe,for
da ble det mer sykemelding...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Kynnere er i utgangspunktet ikke farlig, det er livmoren som bygger muskler slik at ungen skal komme seg ned og ut. Vonde og regelmessige kynnnere skal en være obs på da de vistnok kan utvikle seg til rier. På slutten av forrige svangerskap hadde jeg mye vonde kynnnere, kjente igjen følelsen som veer under fødselen:-(

Back
Topp