Kynnere

Villmy

Andre møte med forumet
Er nå snart 34 uker på vei og de siste to ukene har jeg hatt skikkelige ubehagelige kynnere. Var på kontroll på sykhuset og de mener det er pga det er 4 svangerskap og at man da kjenner mye mer. Er det flere som har det slik?

Jeg blir andregangs fødende.. har mye vonde kynnere jeg å =( men med en gang jeg tar det med ro så går det over men det føles begrenset for hvor aktiv jeg kan være nå for tia.

Jeg får dem så fort jeg går litt. Ser sikkert litt snodig ut da jeg er på butikken og stopper opp for å puste. Vagger som ei gås gjør jeg også pga bekkenløsning. :-S

Hei jeg er gravid for første gang og jeg har hatt kynnere siden uke 29 og er uke 31 nå.. Lege og jordmor har sakt jeg kun trenger å ta det med ro så går det over, men det har dessverre ikke stemt for meg.. Jeg har hatt ganske lenge og kommer ofte enten på morgen eller kveld, eller hvis jeg har prøvd meg på lange gå turer, men samtidig tenker jeg at dette er nok bare positivt å få, siden da øver kroppen seg, stemmer dette, eller er det nå jeg bør ta kontakt med lege/ jordmor? :)

Har en venninne som er gravid for tredje gang (riktignok sitt 4. barn, hun har et sett tvillinger. ), og hun forteller om kraftige kynnere, enda hun "bare" er 15-16 uker på vei.. :-)

Back
Topp