Kynnere

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
LITT lei av kynnere nå! :-p
De er ikke vonde, heldigvis, men veldig ubehagelige i grunn. 
Får det mest når jeg har gjort mye og det ble det i dag med to timers handletur på senteret og støvsuging og vasking av gulv etterpå :-/
Tror jeg må delegere mer av husets oppgaver til mannen (selvom han var flink og klipte gresset da jeg holdt på inne...!)

Jeg synes kynnerne har gitt seg mer og mer hos meg. Men så gjør jeg mindre og mindre også da. Hadde jeg gjort alt du har gjort idag så hadde jeg nok vært mer plaget. Mer plaget med nedpress og symfysesmerter idag. Kjæresten har sagt at han kan gjøre mer husarbeid og at jeg bare skal kommandere han til å gjøre diverse, men det synes jeg er så vanskelig. Liker ikke å si "støvsug og vask badet og skift på senga, NÅ"... Vet ikke jeg... Er ikke helt meg, men jeg må jo bare gjøre det. Kan vel droppe å si NÅ da ;)

Haha, nei jeg er ikke noe god på det jeg heller, selvom jeg vet at han MÅ få beskjed innimellom. Uten at han  mener noe vondt med det er han bare ikke like god som meg på å se at ting trengs å gjøres...
Og på dagen når han er på jobb blir jeg så rastløs og er liksom nødt til å finne på noe. 
Vanskelig å begrense seg når huet er med, men ikke kroppen..
Høres lurt ut å gjøre mindre og mindre

Jess, de har liksom ikke øyet for rot :p Feks kjøleskapet har jeg sett på noen uker nå at det skulle vært vaska, men føler det blir litt feil å kommandere han til det. Er ikke SÅ skittent, bare skittent nok til at jeg mener det bør vaskes liksom. Blir litt overkill å be de om å gjøre ALT! ;)

Og jeg er litt sta; "om han ikke ser det som bør gjøres skal jeg søren meg bare ordne det selv!"

Nei, vi trenger jo å slappe av nå!! =)
Så de får bare jobbe litt...

Ja de har bare godt av å gjøre litt i 2-3 uker :p Er ikke synn på de i det hele tatt. Vi trenger å hvile før vi skal bringe frem deres barn ;) Hehehe... 

Helt sant!

Back
Topp