Kynnere

Shiry

Betatt av forumet
Hvordan har det vært mes kynnere jenter? Jeg har hatt det siden uke 26, og det begynner å ta på. Er snartholdt på i godt over et døgn med kynnere vært 10-15 min. Men siden vi ikke kommer hjem før i efta har jeg kun hatt telefon kontakt med føden, de vil ha meg inn en tur for sjekk ikveld. Vil jo ikke at frøkna skal komme helt enda...

Masse kynnere og maserier her også, ubehagelig som bare det. Hadde det slik sist svangerskap også, så har ikke tatt kontakt med kk enda.

Uffda.. Høres ikkje godt ut :/ Får håpe babyen din helde seg inne te du e komt øve 37 veker vertfall! Lykke til :-)

Her kjenne eg ikkje so masse te kynnerane mine anna enn at eg blir litt tungpusta og magen hard..

Opplever en del kynnere selv - ubehagelig mildt sagt men ikke så ekstremt ennå *bankibordet*

Får håpe babyen ikke melder sin ankomst riktig ennå. Lykke til!

syns kynnene var litt små koslig i starten, men nå syns jeg det bærer litt av her.Går en time hver dag, bare kjapp grei gange, og får kynner som gjør meg rett og slett kvalm!

Her kom kynnerne så tidlig som uke 13-14.Har i perioder nå.I hele går kveld var de regelmessige , noe jeg kun har opplevd i dette svangerskapet at de er regelmessige altså..Men spurte jordmor og hun sa det var normalt , så håper vesla holder inne seg en stund til.

Flott at du får sjekk på føden:)

Man skal vist ikke spøke med kynnere... Sjekken på føden resulterte i bekrefta rier. Har fått riedempende og lungemodningssprøyte. Nå er det bare å satse på at hu venter med å komme...

Gullis! skrev:
Masse kynnere og maserier her også, ubehagelig som bare det. Hadde det slik sist svangerskap også, så har ikke tatt kontakt med kk enda.

Samma her! Bare at jeg hadde det 3 dager før fødsel sist! Magen er steinhard hele dagen omtrent!

Håper mini holder seg inne en stund til for deg da:) Har også endel kynnere, og har vel hatt det siden uke 20, men hadde det sist svangerskap også. Men når den kommer er dem ordentlig hare, og det stikker nedover nå.. Tror mini har snudd seg, og lurer litt på om han kan ha festet seg alt.

Back
Topp