Kynnere?

5småtroll

Glad i forumet
19 uker i morgen, og kan ikke huske at jeg har hatt så mange kynner såå tidlig, kjenner de skikkelig godt... er ikke som rier da, og kjenner at lillegutt sparker... Men fryktelig ubehagelig, mest når jeg sitter i ro... Men mulig fordi jeg ikke kjenner det så godt når jeg beveger meg...

Nå er jo dette mitt 5 barn da, så kanskje vanlig at det skjer tidligere...?

hei, 
jeg kjenner også kynnere veldig godt denne gangen. syns det var veldig tidlig, med første babyen hadde jeg ikke kynnere i det hele tatt!! Det jeg kjente var faktisk riene emoticon
men det er vanlig å kjenne kynnere. 

hadde legetime i dag, og han sa at det er vanlig at man kjenner kynnere tidligere etter flere svangerskap og særlig når det er 2 tette... Minste ble 1 år i går :)) og jeg er 19 uker i dag :)
Og siden jeg skal settes i gang, så kan jeg jo si at jeg er halveis!! :)

ja...daså... sønnen min er 8mnd fyller 1år i slutten av oktober. så det er nok riktig at vi kjenner kynnere siden det er 2tette. 
Gratulerer med at du r halveis

Jeg har mye kynnere og har kjent dem ett par uker ca. Er i u. 22 i dag. Får mest når jeg beveger meg.

Med første hadde jeg èn kynnere :p
Denne gangen har jeg litt hver dag.
Hørt flere som får flere når det er 2,3 gang osv.

Velkommen i klubben sa jm da jeg fortalte om tidlige kynnere. Kommer tidligere og tidligere for hvert svangerskap, og de kommer hyppigere og blir sterkere... Jepp, merker det:-)

Back
Topp