.Kynnere..

Får det bare hvis jeg stresser mye! 

Får litt hvis jeg står lenge. Var skikkelig plaget med det første svangerskap.

hvordan kjennes kynnere ut? Jeg merker minimalt til noe som helst :-0

hvordan kjennes kynnere ut? Jeg merker minimalt til noe som helst :-0

kynnere er øvelsen til livmoren til fødsel. Livmoren strammer seg og blir stein hard, noen merker kun det, andre kan ha med liv mensmurring/smerter.. :)

Skjønner:) jeg har hatt litt mensmurring de siste dagene i perioder, så da har kanskje jeg og begynt å få kynnere:) Gleder til magen vokser og jeg kjenner liv, sånn det er nå kjenner ikke jeg meg gravid i det hele tatt, men vet det er noen der inne for hørte <3-lyd i går hos legen:):)>

Skjønner:) jeg har hatt litt mensmurring de siste dagene i perioder, så da har kanskje jeg og begynt å få kynnere:) Gleder til magen vokser og jeg kjenner liv, sånn det er nå kjenner ikke jeg meg gravid i det hele tatt, men vet det er noen der inne for hørte <3-lyd i går hos legen:):)>

Aner ikke hvordan det kjennes ut egentlig.. Hadde det aldri med førstemann, og har ikke hatt noe nå heller *bank i bordet*

Jeg har hatt en god del kynnere den siste tiden ja. Kommer en del mens jeg er på jobb, og ellers hvis jeg stresser mye.

Da jeg hadde kynnere med første, klarte jeg såvidt å gå inn døra hjemme. Måtte sette meg ned hvert 5minutt fordi det gjorde vondt.

Magen ble steinhard og det føles ikke godt.

jeg var på biltur i går, og da måtte vi kjøre på motorvei inn til oslo.. jeg HATER stor fart i bil!! spesielt på motorvei der en kjører fordi busser og trailere! føler jeg blir sugd inn mot de og skal dø! så får eg helt noja!
begge veier tur/ retur motorvei fikk jeg veldig vondt nederst i magen.. føltes skikkelig hard.. har aldri kjent det sånn før.. var ubeghagelig for stramma veldig..
jeg var jo veldig stressa.. jeg får migrene av stress..og det hadde jeg..så hele situasjonen var egentlig bånn!

så kanskje det var kynner jeg kjente?? jeg aner ikkje hva jeg skal kjenne etter lissom :P men den lille var aktiv..for jeg kjenner den nå.

var nok kynnere ja 

men legg deg bar trailere og busser på motor vegen ( kjør heller i rompa på en trailer enn å få en trailer i rompa.. )

Hanne2 skrev:
var nok kynnere ja 

men legg deg bar trailere og busser på motor vegen ( kjør heller i rompa på en trailer enn å få en trailer i rompa.. )

humm ja da har jeg hatt kynner også
hehe den var god neste gang eg skal kjøre på motorvei er viss jeg går en uke på overtid med fødsel  tihi

Back
Topp