Kynnere

Oceania

Elsker forumet
Har dere mye kynnere? Jeg hadde ikke en eneste sist svangerskap så dette er litt uvant for meg.. føles som svake rier.. og noen er skikkelig ubehagelige..kommer flere ganger i timen... blir ganske kvalm også.. 
uff.. stakkars meg.. emoticon
skal det liksom være slik resten av svangerskapet nå eller? 

Jeg har også mange kynnere denne gangen. Er skikkelig ubehagelig.. Skal redusere litt på jobbinga mi pga dette nå. En dag "fri" i uka. Så får jeg håpe det roer seg litt.

Jeg har endel kynnere, spesielt når jeg må tisse! Merker ikke noe annet ubehag enn at magen strammer seg, hadde det slik sist også.

Jeg hadde endel forrige svangerskap også, men denne gangen er de mye "hardere". Gjerne med menssmerter både i rygg og mage. Har hatt det siden uke 22. Ikke særlig behagelig! 

Godt å høre at det ikke bare er meg da.. synes det er litt ekkelt noen ganger, for jeg begynner å lure på hva som skjer.. går vannet snart nå eller!!!!? nei.. skal ikke ha noen baby enda! 

Jeg har mye kynnere. Får de jevnlig iløpet av dagen, men det blir oftere når jeg må tisse eller når jeg har vært aktiv. Sist jeg jobbet hadde jeg kynnere under hele vakta omtrent og dagen etter. Nå er jeg 100% sykemeldt pga blant annet dette (+rygg/bekken). Håper du finner ut hva som trigger dine kynnere slik at det roer seg :) Det er jo orntlig slitsomt. Har lest at flere har hatt god virkning av magnesium-tilskudd. For meg hjelper det å ta det med ro. 

Jeg har vært plaget av kynnere de siste dagene. Det er veldig plagsomt. Det eneste som hjelper er å legge seg ned å slappe av når det "står på" for min del.

Jeg er i uke 25 nå, og håper jeg ikke blir plaget med dette fremover.

Jepp, kan ikke huske at det var så ille forrige gang. Får jo kynnere av å reise meg opp :p Blir litt småtussete av og til, men jeg tenker som så at det nå bare er 13uker igjen :p 
Gleder meg til å være ferdig med graviditet jeg. Misunner hunder litt som går gravide i sånn.. 2måneder eller noe..

Samme her!! Begynte med fridag i forrige uke og kjenner allerede det hjelper!

Klatremus Lillemann skrev:
Jeg har også mange kynnere denne gangen. Er skikkelig ubehagelig.. Skal redusere litt på jobbinga mi pga dette nå. En dag "fri" i uka. Så får jeg håpe det roer seg litt.

Back
Topp