Kynnere.

Knotten

Elsker forumet
Jeg har sååå mye kynnere!
Flere som har mye av det allerede? De kommer for det meste om kvelden når jeg ligger på sofaen. Ikke vondt, men ubehagelig.

Nope merker ikke til noe sånt..
Visste ikke at man fikk kynnere så tidlig en gang jeg :p

Jepp samme her!!! Ubehagelig ja. er 13 uker i dag.

oktober10<3 skrev:
Merker ingenting her.. Sist fikk jeg det i uke 20 ca. og hadde mye av det, men synes ikke det var veldig ubehagelig. Magen ble bare steinhard.

Jeg også fikk rundt uke 20.. var ubehaglig i 10 uker og så bl det vondere etter uke 30..
Rar følelse i grunn..likte det litt også, følte seg gravid liksom :p

Noen kvelder har jeg kynnere og det er ubehagelig, men ikke vondt. Kan ikke minnes at jeg hadde det sist jeg gikk gravid.

jeg har hatt noen kvelder men masse masse når jeg var rundt 11-12 uker det var bare max 30 sek mellomrom mellom kynnerne så ble simelig bekymret. ble nok værre siden jeg ble bekymret, hadde så mye så fikk nesten ikke sove. ringte jordmor dagen etter og hun sa at så lenge de ikke er vonde- sånn rie vonde var det ikke farlig og eneste "kur" mot de var en varmeflaske e.l. på magen eller en varm dusj. og slappe av.
Jeg kjøpte meg sånn rispose til å varme i microen- den er helt super, og det hjelper.
Lykke til

har kynnere ja. 
er ikke vondt igrunn, bare litt ubehagelig

Har mye kynnere på morran!

Lille kråka skrev:
jeg har hatt noen kvelder men masse masse når jeg var rundt 11-12 uker det var bare max 30 sek mellomrom mellom kynnerne så ble simelig bekymret. ble nok værre siden jeg ble bekymret, hadde så mye så fikk nesten ikke sove. ringte jordmor dagen etter og hun sa at så lenge de ikke er vonde- sånn rie vonde var det ikke farlig og eneste "kur" mot de var en varmeflaske e.l. på magen eller en varm dusj. og slappe av.
Jeg kjøpte meg sånn rispose til å varme i microen- den er helt super, og det hjelper.
Lykke til

Hvor kjøper man sånn rispose?

Rispose var lurt, ja!

BabySunshine: Jeg har sett at de har det på Clas Ohlson.

Jeg var 14+2 igår, og ble så overaska når jeg lå på sofaen og plutselig fikk min første kynner dette svangerskapet =) Ble faktisk litt glad, for er jo et symptom på at jeg er gravid.. 

Back
Topp