Kynnere,....

lille gull på veg....

Betatt av forumet
Har vert plaget med det den siste tiden... men i går kveld, etter jeg var ferdig på jobb kom det en kraftig kynner, med litt smerte og ryggen.... Magen sto ut som ein hardt kul... Sambo syns det såg rart ut.. Etter ca 10 min , blei den roleg igjen... Prøvde å ringe jordmor i dag for å bare nett fortele det, men hun hadde jo sjølvsagt fri..  !! Noen som har erfaring med dette ?? Er 21 uker på Torsdag..

Jeg var plaget med masse kynnere forrige svangerskap, og har hatt noen vonde tak denne gangen også... hvis du er usikker eller i tvil må du ringe føden :) Men noen har kraftigere kynnere enn andre, mine er vonde!

kraftige kynnere og kynnere generellt er vanlig, så lenge de ikke blir regelmessig..! :)

Har hatt kynnere rundt en uke nå, er 19 + 5 idag... Det er verst på jobb, der jeg er på beina hele dagen, og når jeg kjører bil av en eller annen grunn. De siste dagene har jeg tilbragt på sofaen, og da er jeg bedre. Er tidvis så vondt og med nedpress at jeg går tvekroket, så imorgen skal jeg til legen før å høre om jeg kan jobbe redusert en stund. Hadde lenge planer om å jobbe fullt fram til sommerferien, men innser nå at det skal la seg hardt gjøre....

Jeg har hatt kynnere siden uke 14, tenker jeg. Men mine gjør ikke det minste vondt, magen blir bare hard. Akkurat som riene mine var i starten (luksus!). Er vel vanlig, tenker jeg, så lenge det ikke blir regelmessig.. :)

veldig vanlig,men det kan bli for mye syns eg. sånn som igår, eg hadde fri fra jobb og tok det med ro, da hadde eg en masse kynnere på kvelden.  for min del pleier det å bli verre ved stress, men skjønner ikkje ka som skjedde igår. 

Back
Topp