kynnere

EnLitenOverraskelse

Flørter med forumet
Noen flere som opplever at livmora hardner til flere ganger om dagen? Kjennes ut som kynnere egentlig. Har kjent mye av det de siste ukene... når jeg ligger på magen og det skjer, blir den skikkelig hard og man ser at livmora buler skikkeli
g. Hehe... 15+1 idag :-)

Lurer på hvorfor det kommer så ofte og så tidlig denne gangen. Var ikke så veldig plaget med det sist, fikk det kun hvis jeg beveget meg fort eller lignende. Kan jo ha noe å gjøre med jobbsituasjon og stressnivå...hmm

Aner ikke hvordan kynnere føles ut som eller skal føles ut som!
Det er som en rie, men bare veldig kortvarig?????
Tror ikke jeg har hatt noen ihvertfall.
Men det strekker i magen og stikker i underlivert innimellom, men det er vel livmoren som vokser og strekker seg?

Jeg kjente kynnere første gang ca 14+5, ble litt småredd jeg for jeg forsto ikke helt hva det var for noe. Dette er første gangen jeg har gått gravid over den "magiske grensen"(uke 12) så har aldri opplevd noe slikt før. 

Hei
Hadde kjeempe mye kynnere i forje svangersk. og det kjenntes ut som magen hardnet og strammet seg..begynte oventil og ned.. Kunne ha det en gang i timen. Da jeg fikk rier kom det nedentil og oppover(mener det var slik) helt til fødsel. Følte musklene jobbet hele tiden og jeg fikk en veldig fin gravid mage. Det var en trygg følelse da jeg ble vant til det. ikke kjent noe ennå men håper jeg får det igjen...

Har heldigvis ikke hatt noen kynnere ennå... Hadde det ofte forrige gang, så de kommer vel etterhvert desverre...

jupp, har hatt en del av de i kveld. sist hadde eg en god del fra uke 25 og utover, så det blir spennende å se hvordan det blir framover... var sikkert stresset på jobb i dag gjorde utfallet.

godt det ikke bare er jeg som har det slik ;-)

Back
Topp