Kynnere

torhildy

Betatt av forumet
Eg har ikkje vore så aktiv her inne, men har lest det andre har skrevet...

Eg lurte på om det berre er meg som ikkje har kynnere? Eller i alle fall ikkje som eg har merka sjølv. Er 36 veker, så er jo litt bak mange her inne, men burde vel ha merka noko no snart?

De sier at med førstemann er det slettes ikke sikkert at en merker noe til kynnerene, men at de er der.. =)

Med min førstemann hadde ge ingen kynnere heile svangerskapet.
eg skjønte rett og slett ikkje ka folk snakka om når de klagde over kynnere, nedpress, stikninger og andre sonne modnings greier
men denne gangen (er no gravid med nr 2) har eg masse av det!
så bare nyt det du :)

Takk for svar! Har berre tenkt litt no i det siste at det hadde vore greit om kroppen hadde forberedt seg litt på fødselen. Men eg får vel berre nyte det :)

Eg er og førstegangs, og trudde først at det eg kjente når magen stramma seg var at babyen strakk seg, og liksom strakk magen så den blei heilt stram. Men så skjønte eg at det er det som er kynnere! Er litt rart å kjenne etter - gjør ikkje vondt, kan være litt ubehagelig og stramt. Så det kan være du har kynnere, men bare kanskje ikkje veit kva du skal kjenne etter? Trur eg begynte å kjenne dei skikkelig - eller skjønte kva det var - for ei veke sidan, er i veke 38 no. :)

Jeg gikk også lenge før jeg merket noe. Helt til jeg sa til jordmor at magen ble plutselig hard, da var det kynnere:) Så de trenger ikke å kjennes:)

torhildy skrev:
Eg har ikkje vore så aktiv her inne, men har lest det andre har skrevet...

Eg lurte på om det berre er meg som ikkje har kynnere? Eller i alle fall ikkje som eg har merka sjølv. Er 36 veker, så er jo litt bak mange her inne, men burde vel ha merka noko no snart?

Jeg hadde kynnere med førstemann men ikke med tulla i magen nå!!! Savner det litt. Føler ikke at kroppen gjør seg klar. Men har hørt mange som ikke har

Back
Topp