Kynnere

Kimsi

Forumet er livet
Hei,

Noen andre som har begynt og kjent kynnere?Jeg får det nesten hver morgen i det jeg skal stå opp.. Synes d er litt tidlig å begynne med det allerede altså. men det er jo bare sunn trening, da :)

Hadde plagsomt mye kynnere sist og kjenner at jeg av og til får det allerede. Men er ikke så plagsomme som jeg husker de fra slutten sist. Så ja det kan vel være Kynnere allerede.

Kjenner ingen ennå å håper jeg slipper fram til slutten...

Hender jeg og får det, men nå er de er jo ikke plagsomme. Syns det er litt koselig å kjenne at ting fungerer, siden jeg hverken har vært på ultralyd eller hørt hjertelyden. :)

Hadde endel plager med kynnere gjennom hele forrige svangerskap, og har det nå allerede. Magesmertene jeg har hatt, er i følge jm sterke kynnere. De fremprovoseres av tøy, bøy og løft, så for tiden går jeg på avventende sykmelding (er sykepleier). Nå gjør jeg annet forefallende arbeid, og hviler når jeg har behov for det. Det fungerer kjempefint. Jm mener det vil bli litt mindre vondt når jeg etter hvert passerer 12.uke og det blir mere plass.

TuttiFrua skrev:
Hender jeg og får det, men nå er de er jo ikke plagsomme. Syns det er litt koselig å kjenne at ting fungerer, siden jeg hverken har vært på ultralyd eller hørt hjertelyden. :)

Ja, det er jo det, da! :)
Jeg og hadde mange kynnere sist, men ikke så tidlig. Men det tok en stund før jeg skjønte hva kynnere var

**AM** skrev:
Hadde endel plager med kynnere gjennom hele forrige svangerskap, og har det nå allerede. Magesmertene jeg har hatt, er i følge jm sterke kynnere. De fremprovoseres av tøy, bøy og løft, så for tiden går jeg på avventende sykmelding (er sykepleier). Nå gjør jeg annet forefallende arbeid, og hviler når jeg har behov for det. Det fungerer kjempefint. Jm mener det vil bli litt mindre vondt når jeg etter hvert passerer 12.uke og det blir mere plass.

Skal du sykemeldes mye, da?
Håper de blir litt mer rolige etterhvert, da! :)

Kimsi skrev:

**AM** skrev:

Skal du sykemeldes mye, da?
Håper de blir litt mer rolige etterhvert, da! :)

Er ikke direkte sykmeldt, går i min 80% stilling med er fritatt fra oppgaver som gjør at magesmertene kommer eller blir værre. Skal gå på avventende sykmeldning til 4.januar. Får høre hva legen sier da...

Back
Topp