kynnere..

Trillemor82

Forumet er livet
det er virkelig noe herk...

nå som liksom resten av kroppen henger sammen.. pg jeg er oppegående nok til å kanskje få ting klart her til neste jente kommer i hus.. såå får jeg jo kunnere for hver minste lille bevegelse.. arg arg arg..

sånn.. måtte bare lage en liten klagetråd også!!

kynnere er pyton - prøv å tenke på det som trening for livmora, og samtidig er det en påminnelse til selve mora om at hun skal roe seg litt ned... grei funksjon egentlig

ja.. grei funksjon.. men.. det er litt teit å få det nå.. :P

har ikke hatt noen plager med dette de andre svskapene.. men denne gangen skal jeg få det lissom.. og bekkenplager.. fysj.. men........................ har tross alt sluppet lett unna til nå.. så skal ikke klage egentlig (måtte bare klage litt :P)

jeg begynte med kynnere mye tidligere med begge mine - jeg tror det var rundt uke 20 med johanna at jeg klaget på at jeg fikk så mye da jeg gikk den vanlige turen min - jordmora minnet meg på at jeg var halvveis i et svangerskap og at turer kunne godt være mindre enn en mil for å telle... så da gjorde jeg om på rutina - så gikk jeg bare halvveis rundt vannet og tilbake igjen... tok noen dager før jeg skjønte at det i grunn ikke ble noe kortere, og at det dermed ikke var rart at ikke kynnerne uteble heller - ikke mitt stolteste øyeblikk

takk for at du fikk meg til å trekke på smilebåndet... :) hehe..

nå har jeg satt meg ned ved dataen litt mens jentene leker med bamser og dukker. deilig å se at de kan leke, og ikke bare krangle. jeg prøvde å være en del av leken.. men kynnerene likte best at jeg satte meg ned.. så da måtte jeg det da.. så da sitter jeg her. deilig at de kan leke altså.. de har kranglet så sykt i det siste.. jeg blir gal...

Back
Topp