kynnere

spiren

Andre møte med forumet
Lurer på om jeg har begynt å få kynnere... Isted var d litt ubehagelig åsså ble magen min hard. Er bare 15 uker på vei.var skikkelig ekkelt. Lurer på om d er normalt.

Kan jo høres ut som kynnere. Varierer vel veldig hvor tidlig man kjenner det, men det er nok ikke utenkelig at det er det du kjenner. Ved kynnere blir jo magen hard, og de kan være ubehagelige. Jeg fikk det ikke før rundt halvveis sist gang, og har ikke kjent noe til det enda. Kynnere er jo helt normalt å ha, er jo livmoren som trener seg opp til fødsel :)

jeg hadde d me nr 1 også..men ikke så tidlig...blir jo nesten litt nervøs når d begynner så tidlig

Jeg hadde det slik for et par dager siden. Magen var knallhard, så vi begynte å tenke på om kanskje jeg egentlig var lengre på vei til tross for menstruasjonen for el hvor jeg ble gravid. Varte litt av og på i en dag, så er det ikke kommet tilbake etter det, men jeg opplever av og til "stikkinger" i sjeden. Er ikke spesielt vondt, og virker ikke farlig, men jeg vet jo ikke hva det er

Jeg har også hatt mine første kynnere dette svangerskapet. Jeg hadde MASSEVIS sist gang også,men da startet det ikke før så smått i uke 18. denne gangen uke 12.

Jeg har også begynt veldig tidlig med kynnere.. Har hatt det litt innimellom i ca 3 uker allerede.. Begynte tidlig forrige gang også (husker ikke hvor tidlig da).. Syns det var litt leit å få det så tidlig, så jeg ringte den jordmora jeg skal gå til dette svangerskapet, og hun sa det var vanlig å kjenne ting tidligere når man har vært gravid før. Hun la også til at det er jo ingen garanti for noe som helst, men så lenge kynnerne ikke kommer i "tak" og er regelmessige, og man ikke blør, er det nok ingen fare. Så da regner jeg med det går fint! Skal til ul i morgen da, så da får jeg se med egne øyne hvordan det står til der inne ;) HÅPER alt er bra!!!

Back
Topp