Kynnere!

Jent1

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Har hatt helt svake kynnere i hvertfall 3-4 uker (Er 18+1 i dag), men de siste dagene og spesielt i dag har de blitt betraktelig sterkere. Fikk akkurat an kynner når mannen min spurte et spm, så måtte vente med å svare til den var over. Har nå kynnere sikkert hver time..

Noen flere som er like plaget som meg med kynnere???

Kan dessverre ikke hjelpe deg - men sikkert noen andre her som kan  

Nei, har ikke opplevd kynnere. Har kun de siste dagene hatt svake mensenmurringer i magen av og til.
Har du kraftige kynnere tror jeg du bør du ta det opp med legen din. Er det noen spesielle situasjoner som fører til at du får kynnere?

har en del kynnere ja, merker det kommer masse visst eg stresser litt.. Har masse når eg kjører eller sitter på i bil f.eks. Begynte ganske milde , men er til tider ganske intense sånn at det til tider gjør vondt. tror ikke det er farlig i mitt tilfelle men skal høre med jordmor når eg skal inn den 30 nov   Vist du har masse så skader det ikkje å forhøre seg vertfall

er ikke veldig plaget enda , men merker det blir mer og mer av de , og sterkere og sterkere .. har hatt det sånn alle sv:skapene .. mange ganger jeg har måttet puste meg igjennom de , men det er gjerne litt lengre ut i sv.skapet

Samme som andre sier her.. Kommer helst i etterkant av stress, også bilkjøring. Kanskje det er et tegn på at en bør ta det litt mer med ro? 

Skal heldigvis til jordmor onsdag, så da skal jeg huske å spørre henne om det. 

Synes det bare var veldig tidlig med kynnere:)

Back
Topp