Kynnere

MiniogKnøttet

Forelsket i forumet
Er det noen som har merket noe til det så tidlig? Jeg lå her på sofaen og kjente noe som minnet om det, hadde det mye av det i forrige svangerskap men syntes dette var litt i tidligste laget 9+4. De er ikke vonde eller ubehagelig, men kjenner en slags sammentrekning, langt under navlen.
Kjente litt på det i går også og begynte å lure på om det skulle være mulig å kjenne liv så tidlig

Men..... man blir jo ekspert på å kjenne etter på alt mulig

Det er nok bare livmoren som strekker på seg ;)

Ja, det er vel noe i den dur... men "ligament-smertene" har jeg i massevis og de er skikkelig vonde:( Reiser meg til tider litt for fort for å holde følge med tre-åringen;) og har ikke mye annet valg enn å krøke meg sammen og slenge meg nedpå igjen.

Det er helt vanlig og få kynnere tidligere som fleregangsfødende. Med nr2 hadde jeg mensmurringer til rundt uke 9 og da gikk de over til kynnere som jeg hadde daglig resten av svangerskapet. Denne er jo nr 3, men her har det verken murret eller strammet. Men det har stukket, både i siden og i midten av livmoren kjennes det ut som. Rart å se hvor forskjellig svangerskapene kan være:)

Jeg mener også at jeg har kjent kynnere. Va på ul i uke 7, og spurte jordmor om det var det jeg kjente. Og det mente hun det var. 
Dette er min tredje og jeg har hatt veldig mye av det i de to første svangerskapene.

Syns også jeg har kjent kynnere, men er jo ikke mer enn 7 uker, så har tenkt at det må være hodet mitt som tuller med meg :P Ikke godt å si, men de kommer spesielt om kvelden, og kjennes langt under navelen.

Back
Topp