Kynnere....

blida

Flørter med forumet
Jeg får ikke sove i natt på grunn av noe jeg går utifra er kynnere! Au au au og AU!!!!! Det gjør så vondt! Hvordan i alle dager skal jeg klare å takle skikkelig Veer, når jeg knapt orker disse kynnerne! Smertene kommer takvis med korte mellomrom og stråler ut til ryggen. De varer heldigvis ikke lengre enn noen sekunder, men kommer stadig med kanskje 5 minutter maks mellomrom!

Jeg er i uke 29+6. Noen andre som har det slik??? Kan ikke være en for tidlig fødsen som er iferd med å skje??

Hadde tatt en tur til legen/ringt føden om du fortsatt har det sånn. Kommer de så ofte og stråler ut mot ryggen så ville jeg nok ha sjekket det!
Har også til tider sterke kynnere som stråler ut mot ryggen,men jeg har blitt sjekket og det hva kun trening hos meg:).

Eg ville kontaktet føden for å få en skjekk. Har også masse kynnere men ikkje som stråler ut i ryggen som du beskriver

Da ble Lille Nils født 10 uker for tidlig seint i går kveld. :o) Han veier 1750 Gram og er 43 cm lang.. :o) Alt står bra til, han er en sterk liten gutt med veldig gode utsikter..

Ååååå....gratulerer så mye, han hadde virkelig dårlig tid han. Godt å høre at alt står bra til med lille Nils. Og Gratulerer som førstefødte i Januar-klubben. :)

Åååå, gratulerer kjempemasse! Ikke rart de "kynnerne" dine gjorde vondt -det var jo skikkelige rier, jo:D Så utrolig spennende! Fint at alt gikk bra med dere!

gratulera så mye me lille Nils :o)
Han hadde d jammen travelt.

Godt at alt står bra t, å kos deg masse masse tiden fremover :o)

Gratulere me lille Nils :)

blida skrev:
Da ble Lille Nils født 10 uker for tidlig seint i går kveld. :o) Han veier 1750 Gram og er 43 cm lang.. :o) Alt står bra til, han er en sterk liten gutt med veldig gode utsikter..

Gratulerer med lille Nils! <3

De der kynnerne var tydeligen ikke å leke med...;-)

Da var det visst ikke kynnere likevel.:) Gratulerer så masse med lille Nils!!

Back
Topp