Kynnere....

Hufserufsa

Flørter med forumet
Er 25+4 nå og har hatt skikkelig med kynnere hele denne uka - en litent ur i butikken , det å reise seg fra kontorstolen osv medfører kynnere....

Jeg, som er vant med å kunne gå meg en kveldstur med hundene og holde på med hestene får nå kynnere av bare å gå til postkassa. Blir litt lei og frustrert over at nå, som jeg endelig er kvitt forkjølelsen etter tre uker, så klarer jeg ikke gjøre mer da heller!!!!

Ønsker meg ikke noe annet enn muligheten til å holde meg i form med en kveldstur om dagen og å klare å gå fra kontorstolen til do uten problemer......(og blir jo så inni h¤)%/#¤ tissatrengt av dem!!)

Blæ - dagens sutreinnlegg!!

Kjenner til det. Er kjempe sliten av alle kynnerene.

det er alt annet enn behagelig da man ikke kan stå oppreist uten å måtte løpe på do.. å i tillegg måtte avvente å sette seg ned fordi det er ubehagelig...
meeeen... du er heldig som har en jobb der du kan holde deg i ro da :) lykke til videre !

Masse kynnere her også. Også når jeg sitter stille på jobb.. De kommer som regel når mini endelig har bestemt seg for å la ribbeina mine få en pause:P Skikkelig ubehagelig. Men de er bare ubehagelige her da. Jeg trener 3-4 ganger i uken og de kommer da også, men like ofte når jeg sitter i sofaen..

De verste kynnerene er de som kommer om jeg må tisse. Iallefall om jeg har holdt meg litt, som hver morgen. Våknet kl 5 i natt og hadde så sykt vondt. Var nesten like ille som rier. Går heldigvis over når jeg tisser.

Er 26+6 og det er mye kynnere her også, særlig når jeg er i bevegelse (jobb, på tur med hundene o.l.)

Back
Topp