Kynnere?

Duplex

Forelsket i forumet

Jeg har hatt en del sammentrekninger i magen de siste dagene.. kjennes ut som kynnere!(?)
Jeg er i uke 17, tok det opp med legen idag.. han sa bare at det ikke var normalt å ha kynnere så tidlig, men så sa han ikke noe mere? 

Noen flere som har det slik?

Har hatt kynnere veldig tidlig denne gangen, men nå er det flere ganger daglig. Hadde det tilig og ofte sist også. For noen er det helt normalt. Jeg fikk beskjed om at det var kroppen som klargjorde seg for fødsel og at de som fikk kynnere tidlig som regel fikk en effektiv fødsel siden kroppen hadde forberedt seg så lenge. Stemte hos meg iallefall:)

jeg lurer på om min kropp driver på med kynnere av og til.. flere netter nå har jeg våknet av at magen er helt stiv.. veit ikke helt hvordan kynnere er, da jeg ikke har vært gravid før..
men kan tenke meg om det er noe slik som skjer.. så går det over etter en stund..
enten det , eller så ligger baby helt opp mot huden ?!? magen blir i hvertfall stiv, og kjennes greit at jeg er gravid.. til vanlig har jeg ikke så mye mage.. er 19 uker i dag da :) kjente det i natt og det med magen som stivnet til.

sissel84 skrev:
jeg lurer på om min kropp driver på med kynnere av og til.. flere netter nå har jeg våknet av at magen er helt stiv.. veit ikke helt hvordan kynnere er, da jeg ikke har vært gravid før..
men kan tenke meg om det er noe slik som skjer.. så går det over etter en stund..
enten det , eller så ligger baby helt opp mot huden ?!? magen blir i hvertfall stiv, og kjennes greit at jeg er gravid.. til vanlig har jeg ikke så mye mage.. er 19 uker i dag da :) kjente det i natt og det med magen som stivnet til.

sånn er jeg også!! snakket med et par som var gravide og de sier det er kynner! Syns de er positivt for da kan jeg få en effektiv og rask fødsel! :)

Har det jeg og! strammer seg godt ned i magen til tider og kjennes ut som jeg får et nedpress også.. Har allerede hatt det noen uker, så da håper jeg at det blir en raskere fødsel denne gangen i forhold til sist! :)

Jeg har også hatt det i et par uker nå, men er jo ikke vondt...bare rart at magen blir så hard.
Men tenkte å høre litt med JM når jeg skal på UL denne uka..men dette er jo ikke noe jeg stresser så mye over..spes så lenge det ikke er smertefullt eller blødning.
Men kanskje greit at kroppen forbereder seg litt..så slipper jeg kanskje å ligge i maaange timer.. :/

Mine kynnere er ikke vonde heller, men blir "sliten" i magen..spes når jeg går, føler meg helt utslitt hvis jeg får kynnere når jeg går. Blir nesten annpusten av bare noe meter om jeg får kynnere, hehe 

Back
Topp