Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mente på jeg hadde noen for et par uker siden, da var jeg 12 uker på vei, men er mulig at det kun var at jeg hadde forspist meg og slikt istede :P Kanskje du bare overanstrengte deg litt og derfor ble magen hard? Hvis ikke så får du vel noen kjekke mnd fremover ;)
Jeg har gått med kynnere ei ukes tid nå, er 14+3 nå.
Kjenner magen blir hard og øm med jevne mellomrom gjennom hele dagen, men det blir spesielt ille når jeg har vært veldig aktiv.
Forrige gang hadde jeg knapt nok kynnere i det hele tatt, så for min del er det snodig at det kommer alt nå..
jeg har hatt det allerde. Er 13 uker nå, fikk det første gang for noen uker siden.
Hadde masse kynnere fra uke 10 i forrige svangerskap - fikk godt opptrent livmor, og en kjempelett fødsel :)
Har allerede hatt ett par kynnere. Magen blir støl og det er en anstrengt følese nede i magen siden livmoren er ikke heilt oppe enda. Kjenner jeg på den er den hard som betong. Begynte me kynnere tidlig sist også, men tror at det var rundt uke 16 eller noe sånt da.