Kynnere!!

2barnsmamma

Glad i forumet
Jeg har hatt kynnere under hele svangerskapet...men bare innimellom. Men idag har jeg nesten gått med kontant kynne hele dagen..og når de kommer så må jeg bare stoppe opp det jeg holder på med og sette meg ned, så harde har de blitt[:@] Har ikke jort nå spes tungt eller noe annet ennerledes idag... Kan det være et tegn på at noe er galt...??

Må si jeg ikke kan så mye om kynnere siden dette er mitt første svangerskap, men hvis du er urolig så burde du kanskje ta kontakt med lege eller legevakt.
Leste noe om at hvis man skulle ta kontakt med lege eller sykehus hvis man fikk uvante smerter eller blødninger etter uke 34(hvis jeg husker helt riktig).
Men uansette er det alltid bedre sjekke med helse personell enn å gå og være bekymret[:)]

Lykke til

Det er VELDIG forskjellig fra jente til jente hvor mange, ofte og harde kynnere man har....

Denne gangen har jeg hatt veldig få kynnere, egentlig. Men når de kommer kan det like gjerne være under stress, som når jeg ligger helt rolig.....

Fikk bl.a skikkelige kynnere den timen jeg lå på benken under 3D ultralyden..... [&:]

Men jeg tror ikke det er tegn på at det er noe galt hos deg. Noen har det bare oftere og sterkere enn andre.....

Okei..syns bare det er litt rart at kynnerne plutselig kom så ofte og er så sterke idag..

mine kynnerer ble også plutselig sterkere for noen uker siden.

det er ingenting å bekymre seg over, kroppen din som gjør seg klar! :)

Back
Topp