Kynnere

tut

Betatt av forumet
Hvor i f blir det av kynnerne mine? Hatt kynnere fra uke 32 ca. Nå er jeg i uke 39 og de er helt borte. Vil dette si at jeg kanskje ikke føder til terminen? Jeg mener i å med at dette har roet seg slik. Har ikke antydning til fødsel en gang lenger synes jeg. Slimproppa gikk i uke 38. Babyen min festet seg i bekkenet i uke 37.

HÅPER NOEN KAN SVARE MEG. HJELP SÅ DRIT LEI JEG ER. VIL HA TILBAKE KROPPEN MIN. SKAL KOSE MEG GLUGG MEG DEN LILLE.

kan ikke gi deg noen svar, bare si at du er ikke alene. Jeg er 39 uker i morgen og sliter med det samme. Har hatt masse kynnere hele veien, men nå når jeg håper jeg snart er i mål er det helt stopp. kjenner babyen bevege seg men det er dt hele. Men slimproppen har ikke godt hos meg engagn....[:o] Må sikkert gå langt over tiden jeg....[:'(]

Slimproppen min gikk idet jormora undersøkte meg. Søren. Nå når jeg endelig ønsker kynnerne velkommen så bare forsvinner de. Vasker hus, løfter på sofaen, spring trapper, men ungen sitter bom fast den. Har på følelsen at jeg kommer til å gå over tia. Å så lei som jeg er. Gidd ikke gru meg til fødselen, føler nå at jeg tåler alt, bare han kommer ut snart.

Godt vi har et forum som dette. Da føler jeg meg ikke så alene. Hjelper å høre at andre har samme problem. Stygt sagt, men sant. ha ha. Klem

Hei! Tenkte bare jeg skulle fortelle deg at jeg slet med det samme; masse kynnere hele veien, men da jeg nærmet meg termin....VIPS! Borte var de gitt... Men det er ingen grunn til å tro at du går over termin allikevel... Jeg gjorde riktignok det, men plutselig setter det i gang igjen, når du er minst forberedt på det... ;) Mitt tips; da jeg hadde gått 10 dager over termin gikk jeg til akupunktur, 3 timer etterpå var fødselen i gang. Kanskje tilfeldig, kanskje ikke. Det er ikke så viktig, det viktige er å komme i gang når man er så dritlei som det jeg var da og som du er nå..

Har ikke så mye fornuftig å si annet enn; jeg skjønner deg så godt!!!! Og at jeg håper det snart setter i gang for deg:) Lykke til!!!

Hei Ingvildsen. Må jeg bli henvist fra lege om å få akupunktur? Er det fysioterapeuten som gjør det? Du gikk 10 dager over. Uff da gjør vel sikkert jeg det også. Ungen holder seg fast, og jeg blir sprø.

Stakkar mannen min. Jeg klager å klager. Tenker hver deg at i morga skal jeg skjerpe meg.Ha ha. Må legge til at jeg er en snill jente ellers da. Føler meg bare så hissig og lett antennelig for tiden. Klem

Du kan ringe direkte til en akupunktør som har litt peil på gravide. Hvis du bor i Oslo vet jeg om to steder hvor de er veldig gode på gravide:)

Og når det gjelder klaging til mannen; jepp! Det høres kjent ut... Men han må forstå at det ikke er noe moro å føle seg som en flodhest, ha diverse vondter, ikke få sove, ha sure oppstør, gå på do hvert 10. minutt (også på natta...) [;)] Han kommer til å tilgi deg når dere endelig får treffe den lille!! Og det er så moro! Og verdt hvert eneste minutt du har gått over tiden. Mulig du ikke tror på meg nå, men vent å se.

ring en akupunktør i dag!!!

Klem til deg[:D]

Back
Topp