Kynnere......

Dorothy_1

Gift med forumet
Halloen.....
Hvordan kjennes det ut og ha kynnere???????
Jeg er 14 uker på vei, Og det står på sidene her at det er I denne perioden det er vanlig og begynne og kjenne Di.....

hmmmmmmmmm... hvordan skal man forklare det da, du kjenner vel litt smerte i magen og magen blir hard.....

Har merket det kun ett par ganger og da føltes det ut som noen slags sammentrekninger nedentil.. Hvis du skjønner [:)]

Står litt forklart inne her også: http://www.babyverden.no/templates/Article____419.aspx

Okey....
Der stod det at di eventuelt kommer etter ca 20 uker, Jeg leste 14 uker en plass her.
Jeg har hatt noen slags sammentrekninger nedentil for en god stund siden, Men det var helt smertefritt, Såh lurer på om det bare var livmora som strakk seg.
Jeg merker vel hvis det er kynnere her....??????[:D]

Var kanskje livmora du kjente da ja..
Jeg har som sagt bare hatt kynnere ett par ganger og det er under en mnd siden, så da var jeg ganske langt på vei. Skjønte med en gang at det måtte være det det var da iallefall.
Men spør jordmor/lege neste gang du skal på kontroll [:)]

Jeg har hatt kynnere siden uke 18 jeg, magen blir helt steinhard, det er ikke særlig vondt, men ubehagelig..
Nå har jeg det ganske ofte, flere ganger om dagen....

Har du kynnere så tidlig kjennes de vel bare ut som mensenmurringer. Det er ikke helt vanlig å ha kynnere så tidlig. Etterhvert som du kommer lenger vil hele el deler av magen bli hard og stramme seg[:)] De skal heller ikke gjøre vondt[;)]

kan være at du kjenner at livmora vokser , det gjør jeg hele tiden , det er ikke spess godt .. stikker på hver side at lysken...menda vet man jo at barnet vokser [;)]

Back
Topp